فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۳۴ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، سرویس پست الکترونیکی ملی رونمایی شد و رسما کار خود را آغاز کرد. این سرویس با همکاری و کمک شرکت پست و همچنین سازمان فناوری اطلاعات ایران راه اندازی شده است و از این پس هر ایرانی می تواند در کنار کد پستی، یک پست الکترونیکی نیز دریافت کند.

به گزارش مهر محمدحسن نامی، وزیر ارتباطات و فناوری، امنیت و حفظ اطلاعات را مهم ترین دلیل راه اندازی این سرویس عنوان کرد و افزود: با اختصاص پست الکترونیکی به هر ایرانی، تعاملات دولتی با مردم به صورت الکترونیکی انجام می شود. این سرویس هم اکنون از طریق آدرس mail.post.ir دردسترس عموم قرار گرفته است. وی همچنین اضافه کرد که با توجه به راه اندازی دیتاسنترهای استانی در سراسر کشور، امنیت اطلاعات و حریم شخصی تامین خواهد شد.

مجوز انتشار آلبوم موسیقایی"جرم عشق" با صدای امیر عشقی و آهنگسازی حمید عسگری از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آلبوم موسیقایی که بخش عمده ای از ساخت ملودی آن بر عهده حمید عسگری خواننده مطرح موسیقی پاپ بوده آهنگسازان دیگری چون فرهاد زارع، عماد طغرایی، محسن افراسیابی و امیر عشقی نیز حضور دارند. ضمن اینکه محسن افراسیابی، فرهاد زارع، شاهین طاها و محمد مجرلو کار تنظیم قطعات را انجام داده اند.


این روزها تبلت ها به یکی از وسایل دیجیتالی پرمخاطب در بین کاربران دوستدار تکنولوژی تبدیل شده است. این دستگاه دیجیتالی که نقطه اوج گرفتنش در بازار به بعد از معرفی تبلت معروف شرکت اپل؛ یعنی آی پد بازمی گردد، حالا به خاطر حضور شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات نظیر گوگل، مایکروسافت، آمازون، سونی و...

روزهای طلایی فروش خود را سپری می کنند. در حال حاضر و براساس آمارها، آی پد اپل پیشتاز فروش بازار تبلت ها است و با سهم ۴۸ درصدی بزرگ ترین تولیدکننده تبلت دنیا به حساب می آید، اما آمار فروش تبلت هایی با سیستم عامل آندروید نیز روز به روز در حال افزایش است. با توجه به گزارش های منتشر شده از سوی موسسه IDC در سه ماه اول سال ۲۰۱۳، ۶/۴۰ میلیون تبلت به فروش رفته است و از این مجموع ۶/۱۷ میلیون تبلت، آندرویدی بوده است؛ یعنی ۴۲ درصد بازار فروش تبلت ها در اختیار این سیستم عامل قرار دارد

شاید عده‌ی بسیاری هنگام دانلود بازی با این سوال که کدام بازی آندروید بهتر است، مواجه شده باشند، اما به راستی بهترین‌های آندروید در زمینه‌ی سرگرمی‌ها کدامند؟

اکثر گوشی‌هایی که هم‌اکنون در بازار موجودند بر سیستم‌عامل متن باز آندروید مبتنی هستند اما در بخش سرگرمی باید توجه خود را به بازی‌هایی معطوف کنیم که روی همه این گوشی‌ها قابلیت اجرا شدن داشته باشند.

۴ Pics One Word

در ابتدای این لیست ۱۰تایی، یک بازی با گروه‌بندی پازل به چشم می‌خورد. در این اثر کاربر در ابتدا با چهار تصویر مواجه می‌شود و باید با توجه به این تصاویر یک کلمه را حدس بزند، البته حواس خود را باید در این بازی جمع کنید چراکه این بازی بشدت اعتیاد آور است

کارت گرافیک قطعه ای است که به طور کلی پخش هر گونه تصویر اعم از بازی یا فیلم یا هر چیز دیگری را در رایانه به عهده دارد.

با این حال، یکی از سخت ترین مراحل تهیه رایانه شخصی، انتخاب کارت گرافیک است. این هم شاید به دلیل تنوع برندهای مختلف کارت گرافیک موجود در بازار باشد. وقتی شما یک بازی جدید می خرید یا دوست دارید یک برنامه مخصوص طراحی روی کامپیوترتان نصب کنید تازه آن وقت است که متوجه می شوید باید از یک کارت گرافیک خوب استفاده کنید و برای این امر نیز باید پول خرج کرده و از کارت گرافیک های به روز استفاده کنید. برای این که بتوانید یک کارت گرافیک درست و مناسب کارهایتان انتخاب کنید باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید و همچنین باید با برخی قسمت های آن نیز آشنا باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را کنید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می کنیم. همچنین آخرین مدل های موجود در بازار همراه قیمت های آن را نیز می توانید در این مطلب ببینید.

آیا X۱۰۰S می تواند همپای دوربین های امروزی حرکت کند یا ترجیح می دهد در گذشته سیر کند؟ ظاهراً امروزه بازگشت به گذشته مد شده است. فصل ششم سریال مردان دیوانه (MadMen) در حال پخش است و با این وجود هنوز هم از نظر تعداد تماشاگر در رتبه بالایی قرار دارد. فیلم Great Gatsby که اتفاقاتش به سال های ۱۹۲۰ باز می گردد قرار است ماه آینده در پرده های سینما بدرخشد. دوربین X۱۰۰S فوجی فیلم هم که در واقع به روزرسانی از مدل X۱۰۰ (سال۲۰۱۰) بوده از این قاعده مستثنی نیست و یکی از بیشترین بازگشت ها به گذشته متعلق به این مدل است. البته، نه از نظر کارایی بلکه تنها از نظر ظاهری. جدا از طراحی قدیمی و احساس مشابهی که به کاربر می دهد، این مدل تمام توانایی هایی را که یک کاربر از یک دوربین مدرن و پیشرفته انتظار دارد، در خود جمع کرده است.

با ترفندهایی که در ادامه برایتان گفته ایم، می توانید در وقت و انرژی خود برای باغبانی و گل کاری در خانه صرفه جویی کنید.

گیاه مناسب انتخاب کنید

نخستین قانون برای داشتن باغچه تمیز و مرتب، انتخاب گیاه مناسب است. ابتدا باید خاک باغچه و باروری آن را مورد بررسی قرار دهید و سپس گیاهانی انتخاب کنید که در آن شرایط به خوبی رشد می کنند. به طور مثال، نوعی سوسن هست که در گرما و آفتاب شدید هم دچار آفت نمی شود.

این مطالب به صورت یک کتاب الکترونیکی هست و به فرمت پی دی اف برای دانلود به ادامه مطلب بروید