فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۲۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

این روزها کسی نیست که حرف و حدیث محصولات ضد آب را نشنیده باشد یا چیزی از جدال شرکت ها بر سر محصولی مقاوم در برار آب و گرد و خاک نداند. شرکت سونی در این مورد گوی سبقت را ربوده است و گوشی های هوشمند خود را با مقاومت در برابر آب و گرد و خاک عرضه می کند اما چیزی که در میان این هیاهو گم است معنا و مفهوم امتیازاتی است که شرکت ها دریافت می کنند و بر مبنای آن ادعای خود را ثابت می کنند. اگر دوست دارید مفهوم عباراتی همچون IPX۷ و IP۵X و ... را بدانید

برای اینکه وسیله شما در برابر آب مقاوم باشد، در پوش درگاه micro USB، کارت میکرو SD، میکروسیم کارت و رابطه هد ست باید کاملا بسته باشد. از قرار دادن وسیله خود در محیط های دارای گرد و غبار یا رطوبت بیش از حد خودداری کنید.


اگر در جریان اخبار اخیر دنیای فناوری اطلاعات بوده باشید، حتما چشم تان به خبر جاسوسی و دخل و تصرف آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) در داده های خصوصی کاربران اینترنت افتاده که گستردگی آن تنها محدود به مرزهای آن کشور نبوده است.

ممکن است این خبر باعث نگرانی خیلی از کاربران شده باشد، اما نباید از یاد برد که غیر از نقض حریم خصوصی اخیر که توسط یک سازمان دولتی صورت گرفته است، هکرها و خرابکاران اینترنتی همیشه چشم طمع به اطلاعات شخصی حفاظت نشده دارند. اگر شما هم مدتی است که یکی از کاربران شبکه جهانی اینترنت هستید، حتما خیلی از اطلاعات شخصی تان را، خواسته یا ناخواسته روی این شبکه قرار داده اید.



یک هفته بعد از تایید فروش نوکیا به مایکروسافت اخباری مبنی بر تجهیز گوشی هوشمند لومیا به سیستم عامل آندروید به گوش می رسد.

منابع آگاه به نیویورک تایمز گفتند سری جدید لومیا مجهز به آندروید خواهد بود و به زودی راهی بازار می شود. این منابع تاکید کردند که بحث تجهیز گوشی های هوشمند نوکیا به آندروید پیش از داستان فروخته شده نوکیا به مایکروسافت بوده و مراحل تست آن به خوبی انجام شده است.

این منابع تایید کردند که داستان آزمایش گوشی های لومیا با آندروید را مدیران مایکروسافت نیز از قبل می دانسته اند و هنگام معامله بر سر نوکیا این موضوع به صورت رسمی مطرح نشده است.



بالاخره سهامداران و اعضای هیئت مدیره کمپانی دل، راضی شدند در ازای دریافت ۲۴ میلیارد دلار از مایکل دل، این کمپانی را واگذار کرده و خصوصی کنند.

بعد از مدتها مدیران ارشد و سهامداران (منهای خود مایکل دل) موافقت کردند در ازای فروش کمپانی به مایکل دل موسس، رییس هیئت مدیره و مدیر اجرایی کمپانی شرایط را برای خصوصی کردن کامل این کمپانی فراهم سازند.

این معامله ۲۴.۹ میلیارد دلاری با همکاری شرکت سرمایه گذاری Silver Lake Partners صورت گرفت و عملیات نقل و انقال مالی با کمک شرکت سرمایه گذاری تا پایان فصل سوم مالی ۲۰۱۴ تکمیل خواهد شد.

بر این اساس ۱۳.۷۵ میلیارد دلار پول نقد از سوی مایکل دل به سهامداران تعریف شده، پرداخت می شود و سهامداران به ازای هر سهم ۰.۱۳ دلار دریافت خواهد کرد.(مبتنی بر قیمت کنونی سهام دربازار بورس)

مایکل دل در بیانیه ای گفت همچنان به تعهدات کمپانی به کاربران وفادار خواهد بود و تعهد به ادامه ابداعات و نوآوری های تکنولوژیکی می دهد.

بدنبال معرفی دو گوشی جدید آیفون ۵S و ۵C، سهام اپل حدود ۵ درصد افت کرد.

به نوشته یاهو سهام اپل در بازار Nasdaq با ۲۷.۳۵ دلار افت به رقم هر سهم ۴۷۰ دلار رسید و این در حالی بود که امیدها بین سرمایه گذاران قبل از برگزاری کنفرانس در کوپرتینو افزایش یافته بود اما بعد از معرفی دو گوشی نسبتا ضعیف ۵S و ۵C، سهامداران عصبانی شده و کارشناسان اعلام کردند این کنفرانس نه تنها باعث ترقی سهام اپل نشده، بلکه دچار افت شدید هم شده است.

امروز در بازار بورس نیویورک، سهام اپل در بالاترین قیمت ۴۷۳ دلار و در پایین ترین قیمت ۴۶۴ دلار مبادله شد.



هر چیزی که باید در مورد آی فون های بعدی اپل بدانیم؛ محصولاتی که می توانند برای همیشه شیوه کسب و کار این کمپانی را تغییر دهند.

تنها دو هفته دیگر تا مراسم اپل باقی مانده و ما هم همانند هر سال دل توی دل مان نیست تا ببینیم غول دره سیلیکون چه غافلگیری را برای مان تدارک دیده است. به نظر می رسد امسال علاوه بر آی فون ۵S شاهد تلفن همراه ارزان قیمت اپل باشیم. ساخته ای که می تواند شیوه کسب و کار میراث استیو جابز را برای همیشه تغییر دهد. معرفی این دو، گل های سرسبد مراسم خواهند بود اما مانند همیشه سوال اینجاست که ساخته های جدید این شرکت از چه مشخصاتی بهره می برند؟ به لطف اینترنت و شایعاتش همین حالا از عموم مشخصات آی فون های بعدی باخبر هستیم.


روغن بادام زمینی بومی آمریکای مرکزی است و در بیشتر کشورها از آن استفاده می شود. از این روغن علاوه بر پخت و پز، به عنوان دارو نیز استفاده می شود. به نقل از «هلث مد» به طور معمول این روغن ۴ نوع دارد: تصفیه شده، تصفیه نشده، تفت داده شده و فشرده سرد که طعم آن بر حسب نوع، می تواند شیرین یا خنثی باشد.

کاهش دهنده کلسترول است و از بروز بیماری قلبی پیشگیری می کند.

با کاهش دادن اشتها، باعث پایین آمدن وزن می شود.

کلسترول مضر را کاهش و کلسترول مفید را افزایش می دهد بنابراین از ناراحتی قلبی پیشگیری می کند.

غنی از ویتامین E است که برای حفظ غشاء مخاطی و پوست لازم است.

سرشار از اسید چرب مفید است.

عاری از هر نوع چربی ترانس است.

آنتی اکسیدان موجود در آن در پیشگیری از بروز بیماری هایی مانند سرطان، بیماری قلبی، آلزایمر، عفونت های ویروسی و قارچی و... نقش دارد.