فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است



نخستین تبلت ویندوزفونی شرکت فنلاندی نوکیا به نام Lumia 2520 توجه همه کاربران و کارشناسان این حوزه را به خود جلب کرده است. این تبلت به همراه فبلت لومیا 1520 معرفی شده است. نوکیا با این محصول از دنیای اسمارت‌فون‌ها پا را فراتر گذاشته است. این تبلت قرار است با تبلت‌های بزرگ و مشهور بازار رقابت کند و خود را به صدر پرفروش‌ها برساند.

درست همچون جدیدترین نسخه تلفن‌های ویندوزفونی، نوکیا از بهترین و کارآمدترین سخت‌افزار موجود برای این تبلت استفاده کرده است. نوکیا لومیا 2520، صفحه‌نمایش 10.1 اینچ   IPS LCD، تراشه اسنپ‌دراگون کوالکوم، اتصال LTE و دوربین 6.7 مگاپیکسل با لنز کارل‌زایس دارد. لازم به ذکر نیست که همه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های نوکیا در این دستگاه حضور دارند.


مجله دنیای زنان:یوگای اینکار (Iyengar)، نخستین بار توسط B.K.SIyengar از هندوستان تاسیس شد. در این سبک روی یک خط قرار گرفتن بدن تاکید بسیار شده و به خاطر استفاده از تکیه گاه های بدن معروف است. کت مک کینی، دستیار و مالک استودیو یوگا در میشی گان (گرند رپید) است. او به این سبک یوگا علاقه خاصی دارد و خودش نیز همین رشته را آموزش می دهد. او در سال 1998، تمرین یوگا را شروع کرد تا خودرا از شر بیماری بسیار حادی که داشت رها سازد و در واقع خود را نوسازی کند و از همین جا بود که یوگا به یک بخش لاینفک زندگی اش تبدیل شد زیرا از آن بهره های روانی و فیزیکی بسیاری برد.

کت می گوید یوگا به سبک اینگار یک نوع نظم اساسی و بنیادی است و انجام آن برای هر فردی ممکن است. هر کسی که آن را تمرین می کند، دریچه قلب و قفسه سینه اش گشوده می شود. قبل از تمرین هر حرکت، بهتر است که آموزش های مربوط به آن را به طور کامل بخوانید و در طول تمرینات به طور کامل  و عمیق نفس بکشید و چهره خود را آرام و آسوده رها کنید. هر بار حدود 40-20 دقیقه زمان را به تمرین کردن اختصاص دهید. با این کار گردش خون در بدن به خصوص قفسسه سینه افزایش می یابد. میزان ضربان قلب کمی کندتر می شود و احساس آرامش و راحتی بیشتری خواهید کرد. اگر می خواهید گردش خون بدنتان بهبود یابد و قلب سالم تری داشته باشید، این روش یوگا را تمرین کنید.


لنزک: ما در جهانی زندگی می کنیم که همگرایی در سر تا سر آن به چشم می آید. روز هایی که دوربین تنها دوربین بود، MP3 player تنها Mp3 player بود و موبایل تنها موبایل بود و… گذشت. در ادامه ۱۲ نکته به شما خواهیم گفت که با استفاده از این نکات می توانید با دوربین موبایل خود بهترین عکس ممکن را بگیرید.

این روز ها دوربین های دیجیتالی در بسیاری از وسایل دیگر هم دیده می شود، یکی از این وسایل موبایل است. در حقیقت دوربین موبایل ها یکی از چند شاخه دوربین های دیجیتال است که به سرعت در حال پیشرفت است و با پیشرفت های چشمگیری که در بعضی موبایل ها داشته است (تعداد پیکسل بیشتر، لنز بهتر، حافظه بیشتر برای ذخیره عکس) بعضی ها معتقدند که این موبایل ها می توانند رقبای دوربین های دیجیتالی بعضی از شرکت ها باشند. در یک نظرسنجی صورت گرفته درباره «عکس گرفتن در هر جایی (به صورت سیار)» نشان می دهد که بسیاری از افراد به طور معمول برای عکاسی از دوربین موبایل خود استفاده می کنند.

۱ یک نمونه کارکرده مطمئن بیابید: اگر به هر دلیل ناچار شدید به خرید نوت بوک دست دوم روی آورید، توصیه ما به شما این است که سعی کنید خریدتان را از شخص مطمئن انجام دهید. مثلا اگر دوست و آشنا که به نحوه کارکردن او با نوت بوک آشنا هستید و می دانید چه بر سر نوت بوک آورده است قصد فروش نوت بوک را داشت شما می توانید مشتری آن باشید.

۲ نوت بوک را از محل مشخص خریداری کنید:

سعی کنید از یک فروشگاه معتبر یا مطمئن نوت بوک خود را خریداری کنید. خرید از دست فروشان نوت بوک به هیچ وجه به شما توصیه نمی شود.

۳ به ظاهر نوت بوک توجه کنید: کامپیوتر را از لحاظ خرابی بررسی کنید. نخست ظواهر لپ تاپ را از لحاظ سلامت وارسی کنید، سپس مطمئن شوید که مشکل خاصی نداشته باشد.


این ابزار تا عمق یک متری در برابر آب مقاوم است ضمن اینکه از بلوتوث ۴ برای اتصال به گوشی هوشمند شما استفاده می کند ضمن اینکه برای اتصال دو هدفون به هیچ سیمی نیاز ندارد، بنابراین کاربر می تواند به راحتی با آن کار کند. این ابزار به ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز است که به کاربر امکان استفاده مستقل از آن برای گوش دادن به موسیقی را می دهد.

طراحی این ابزار به گونه ای انجام شده است که کاربران مختلف مشکلی در استفاده از آن نداشته باشند و پوشش سلیکونی آن در سه اندازه مختلف قابل استفاده است. کنترل این ابزار به کمک اپ مخصوص آن از طریق تلفن هوشمند نیز امکان پذیر است، ضمن اینکه به طور مستقل نیز از طریق صفحه ی لمسی خازنی بر روی آن نیز قابل کنترل است. انواع مختلف حرکت انگشتان بر روی این صفحه به دستورهای متفاوتی تفسیر خواهد شد، هر چند دستورات لمسی بر روی گوش قدری عجیب به نظر می رسند ولی این نواوری برای رهایی از ابزارهای کنترلی اضافی به نظر مفید و کارآمد به نظر می آید.



چنانچه از خوانندگان همیشگی کلیک باشید، به خاطر دارید در کلیک شماره ۴۶۳، برخی از رایج ترین مشکلات سیستم عامل آی. او. اس و روش های رهایی از آنها را آموزش دادیم. مطلب این هفته شما را با راه حل های برخی دیگر از مشکلات موجود در این سیستم عامل آشنا خواهد کرد.

مشکل: تاخیر در تایپ

این مشکل اغلب برای کاربران آیفون ۴ پیش می آید، اما ممکن است کاربران مدل های دیگر نیز به مشکل به وجود آمدن تاخیر هنگام تایپ توسط صفحه کلید مجازی برخورد کنند.

راه حل دائمی

از فهرست برنامه ها به Settings مراجعه کرده سپس iCloud را انتخاب کنید.

گزینه Documents & Data را به حالت Off تغییر وضعیت دهید.


سامسونگ در ماه می سال ۲۰۱۳ میلادی، Galaxy Core اصلی خود را معرفی و عرضه کرد. اکنون نیز، پس از گذشت ۸ ماه نسخه Advance آن را معرفی کرده است. با دیدن نام این گوشی هوشمند جدید، تصور می شود که باید شاهد اصلاحات و امکانات جدید در نسخه پیشرفته گلکسی Core باشیم. اما این طور نیست. این دو گوشی با هم فرق دارند. در حقیقت، باید گفت سخت افزارگوشی هوشمند گلکسی Core Advance سامسونگ بهتر از Galaxy Core اصلی نیست. کمی گیج شده اید نه؟ خوب! اجازه دهید توضیح دهیم. سامسونگ، گلکسی Core Advance را برای کاربرانی طراحی کرده است که در استفاده از گوشی های لمسی چندان راحت نیستند و این نسخه صرفا برادر کوچک تر گلکسی Core اصلی نیست.

گلکسی Core Advance، یک گوشی کاملا هوشمند با امکانات خوب و اندرویدی است و می توانید با آن در وب گردی کنید، عکس بگیرید و پرندگان خشمگین بازی کنید. اما نسخه پیشرفته بردار خود نیست. برای اینکه بیشتر آن را بشناسید، با ما همراه باشید.