فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است



به دکمه ای به نام «Print Scrn» که روی کیبورد کامپیوترتان قرار دارد تا به حال دقت یا از آن استفاده کرده اید؟ با کمک این دکمه می توانید از صفحه های مختلف کامپیوترتان عکس و یا اسکرین شات بگیرید. این روش برای نشان دادن صفحه یا تصویر یک سایت که امکان ذخیره سازی آن به صورت معمولی وجود ندارد بسیار مفید است. اما اگر بخواهید از یک تصویر یا صفحه تلفن همراهتان عکس یا اسکرین شات بگیرید باید چه کاری انجام بدهید؟ قطعاً انجام این کار به دلیل تفاوت های سیستم عامل های نصب شده روی گوشی های هوشمند متفاوت از آن چیزی است که روی کامپیوتر اتفاق می افتد. در ادامه به راه های گرفتن عکس از طریق گوشی همراه روی سیستم عامل های مختلف موبایلی اشاره می کنیم.


همان طور که اطلاع دارید تلفن هوشمند ال جی جی ۲ با بهره گیری از سخت افزار قدرتمند و طراحی مبتکرانه به یکی از محبوب ترین گوشی های حال حاضر تبدیل شده است و با فروش بسیار عالی در طی ماه های اخیر به خوبی این موضوع را به اثبات رسانیده است. تمامی تلفن های هوشمند تولیدشده تا به امروز با برخی نارضایتی ها از سوی کاربران مواجه شده اند و این تلفن نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله به بررسی مشکلات رایج در ال جی جی ۲ و روش های حل آن ها خواهیم پرداخت.

مشکل سردرگمی در اتصال به شبکه اپراتورها

تعدادی از کاربران از سردرگمی گوشی خود به هنگام قطع آنتن گلایه دارند به طوری که پس از قطع شدن آنتن گوشی، زمان نسبتاً طولانی طول می کشد تا دوباره آنتن برگردد. این مشکل به خصوص در مناطقی که پوشش مخابراتی ضعیف هست بیشتر دیده می شود. خوشبختانه این مشکل در کشورمان با آپدیت نرم افزاری D۸۰۲۱۰f از جانب شرکت ال جی به کلی حل شده است.


اکثر کاربران نوت بوک با مشکل خالی شدن ناگهانی شارژ باتری مواجهند.

این مشکل به ویژه اگر کاربر مشغول انجام کاری مهم باشد رخ دهد، بسیار ناراحت کننده است.

به همین دلیل اکثرا کاربران به دنبال راهکارهایی برای افزایش عمر باتری هستند. به گفته کارشناسان در پیش گرفتن برخی از روش ها به افزایش عمر مفید باتری نوت بوک که حدود دو سال است منجر می شود.

اما این روش ها کدامند؟ دوست دارید شما هم با این روش ها آشنا شوید؟ این مطلب را بخوانید:

معرفی انواع باتری نوت بوک

۱ نیکل کادمیوم (NiCd)

باتری های NiCd قابل شارژ برای اولین بار روی رایانه های قابل حمل استفاده شدند. باتری های NiCd می تواند به سرعت شارژ شود. با این حال دیگر به علت وزن زیاد و داشتن حافظه شارژ در لپ تاپ ها مورد استفاده قرار نمی گیرند

تنها با استفاده از «مایکروفون لنز»‌های کوچکی که به هر اسمارت‌فون یا تبلتی وصل می‌شوند، می‌توان اسمارت فون را به میکروسکوپی کوچک تبدیل کرد؛ میکروسکوپی که قادر به بزرگنمایی تصاویر خیلی کوچک باشد.

اسمارت فون یا گوشی های هوشمند، تلفن هایی هستند که علاوه بر داشتن مزایای یک تلفن همراه مانند قابلیت صحبت کردن، ارسال پیامک، اتصال به اینترنت و... دارای ویژگی هایی هستند که نه تنها آنها را نسبت به تلفن های همراه معمولی متمایز کرده بلکه کاربردهایی دارند که تنها روی کامپیوترها قابل اجرا هستند. اسمارت فون ها دارای سیستم عاملی هستند که اجرای اپلیکیشن های متفاوت را در آنها میسر می کند.


با درگذشت استیو جابز یکی از خلاق ترین مدیران دنیای فناوری، گمانه زنی در مورد فردی که در سال ها و دهه های آینده از قدرت مدیریت و خلاقیت وی بهره مند خواهد بود، افزایش یافته است.

رسانه ها و صاحب نظران مختلف در این زمینه به افراد و مدیران مختلفی اشاره کرده و هر یک حدس و گمان های خاصی را مطرح می کنند. در کنار چهره های شناخته شده ای مثل مدیران شرکت های گوگل، دل، اوراکل و ... برخی از مهم ترین اشخاصی که نامشان در این گمانه زنی ها شنیده می شود به شرح زیر هستند.

۱ مارک پینکاس: مارک پینکاس (Mark Pincus) بنیانگذار و مدیر عامل شرکت نوپای Zyngaاست. وی فردی است که با عرضه برخی برنامه ها و بازی های کوچک ولی جالب و تاثیرگذار در دنیای فناوری برای خود اسم و رسمی به هم زده است. یکی از مشهورترین بازی های طراحی شده توسط این شرکت فارم ویل نام دارد. بررسی ها نشان می دهد حدود ۲۳۲ میلیون نفر در سراسر جهان به طور منظم بازی های طراحی شده توسط این شرکت را اجرا می کنند. ارزش این شرکت که تنها ۵ سال از تاسیس آن می گذرد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است. موسس این شرکت فردی دانسته شده که همیشه لبخندی ملایم بر لب دارد و ایده های درخشان و کاریزمای شخصیتیش جالب توجه است.


چه از دوستداران دو آتشه محصولات شرکت اپل باشید و چه نه، حتما بی صبرانه منتظر هستید تا ببنید این بار این شرکت مانند هر سال در کنفرانس جهانی برنامه برنامه نویسان (WWDC) خود چه محصولاتی را معرفی می کند. بی شک یکی از این محصولات گوشی هوشمند جدید اپل یعنی iphone ۶ خواهد بود. مانند همیشه و به سنت همه ساله قبل از رونمایی از این گوشی جدید که شاید کمتر از یک ماه بیشتر به آن نمانده، بازار شایعات در مورد آن داغ داغ شده است. هر روز یک سایت عکس های احتمالی از ظاهر آی فون نسل ۶ را رونمایی کرده یا اعلام می کند که این گوشی هوشمند چه ویژگی های سخت افزاری خواهد داشت. سایت phonearena در گزارشی به جمع بندی این شایعات پرداخته و مجموعه اطلاعاتی را براساس این شایعات گرد هم جمع کرده است. اگر این سوال در ذهن شما به وجود آمده که آیا در این مرحله، اطلاعات موجود درخصوص آی فون بعدی به حدی رسیده است که بتوان آنها را دسته بندی و اعلام کرد که آی فون بعدی چه ویژگی دارد؟ باید به طور قطع به این سوال شما پاسخ مثبت بدهیم. اما همچنان تا زمان رونمایی رسمی iphone ۶ که در سپتامبر سال ۲۰۱۴ خواهد بود تضمین و قطعیتی برای صحیح بودن تمامی آنها وجود ندارد. با در نظر گرفتن این مساله به سراغ اولین تکه این پازل می رویم.



شبکه های بی سیم یا وایرلس به دلیل نوع انتقال اطلاعات، یک محدوده ی مکانی را پوشش می دهند و هر دستگاهی درون این محدوده باشد می تواند از شبکه استفاده کند. همین عامل باعث شده تا امنیت شبکه های بی سیم در راه اندازی یک شبکه اولویت داشته باشد و فقط گیرندگانی که دارای صلاحیت هستند بتوانند از این شبکه استفاده کنند. برای حفاظت از شبکه وایرلس راه های مختلفی پیشنهاد می شود و اگر بر اساس این راهنمایی ها عمل کنید خواهید توانست این ارتباط را مانند یک شبکه کابلی با ارتباط مستقیم فراهم کنید. در این مطلب به ۶ روش برای حفاظت قدرتمند از شبکه های بی سیم اشاره می کنیم توجه داشته باشید که برخی از این موارد شامل تنظیمات فنی می شوند و اگر از نحوه کار آنها اطلاع نداشته باشید ممکن است در آینده با مشکل روبرو شوید.