فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است


پس از ۲ سال انتظار برای معرفی ساعت هوشمند اپل که با انتشار خیل عظیم شایعات همراه بود، بالاخره اپل این محصول را با نام Apple Watch معرفی کرد. این ساعت هوشمند برای کار در کنار آیفون ۶ به همراه سنسورهایی عرضه شده که می توانند فعالیت های کاربران را تحت نظر گرفته و ثبت نمایند.

ساعت هوشمند اپل همچون ساعت های هوشمند ارائه شده توسط سایر کمپانی ها قادر است تا اپلیکیشن های مخصوصی را اجرا کرده و همچنین کاربران را در زمینه ی دریافت و مدیریت اعلانیه ها را یاری دهد. مضاف بر قابلیت های موجود در ساعت های هوشمند دیگر که اپل واچ نیز از آن بهره می برد، این محصول امکان انجام خرید با استفاده از تراشه ی NFC را در ۲۲۰۰۰ فروشگاه در اختیار کاربران قرار می دهد.

ساعت هوشمند اپل در دو سایز ۱.۵ و ۱.۶۵ اینچی عرضه خواهد شد که کاربران می توانند از میان چندین رنگ و استایل مختلف گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب کنند. قیمت ساعت هوشمند اپل از ۲۴۹ دلار شروع می شود و خریداران باید تا آغاز سال میلادی پیش رو برای خرید آن به انتظار بنشینند. اپل تاکید فراوانی روی قابلیت های نرم افزاری و همچنین ویژگی های ظاهری ساعت هوشمند خود کرد.


با تمام اما و اگر های ارائه خدمات نسل سوم همراه و بالاتر از آن، اپراتورهای همراه کشور در تلاش هستند با توجه به قوانین در نظر گرفته شده موجود، به کاربرانشان خدمت رسانی کنند تا آنها بتوانند با چند سال تاخیر بالاخره طعم شیرین اینترنت پرسرعت روی گوشی های همراهشان را بچشند. اگر نگاهی به تبلیغات در خیابان ها یا بزرگراه ها بیندازید، اکثر بیلبوردها پر از شعارهای گوناگون اپراتورهایی است که در حال ارائه تکنولوژی نسل سوم و بالاتر از آن به کاربرانشان هستند. اگر از کاربران سیم کارت های همراه اول و ایرانسل هستید و تا کنون اقدام به استفاده از تکنولوژی نسل سوم گوشی خود نکرده اید در ادامه راه های اتصال گوشی شما به این فناوری را نشان می دهیم.


حدود یک سال از عرضه گوشی هوشمند Oppo Find ۵ گذشته است و این کمپانی، پرچم دار دیگری را روانه بازار کرده است. نام محصول جدید این کمپانی، Oppo Find ۷ است. این نخستین گوشی با نمایشگر ۵.۵ اینچ و رزولوشن Quad HD است. این کیفیت بسیار عالی است و باعث می شود کاربران بسیاری نظرشان به آن جلب شود. با این فناوری باید گفت، Oppo دو گوشی هوشمند بسیار خوب در کارنامه خود دارد. پیش از این نیز گوشی هوشمند Find ۷a با رزولوشن ۱۰۸۰p را عرضه کرده بود که قابلیت های قابل قبولی نیز داشت.

در این مطلب قرار است مدل Find ۷ را مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که اشاره کردیم، صفحه نمایش این گوشی هوشمند Quad HD یعنی ۱۴۴۰۲۵۶۰ پیکسل است که کیفیت بسیار خوبی به شمار می رود. این گوشی نسبت به نسخه های پیش از خود بهبودهایی داشته است که از جمله باید به پردازده سریع تر، باتری بزرگ تر و حافظه بیشتر اشاره کرد. همین مشخصات باعث شده اند تا Find ۷ حدود یکصد دلار قیمت بالاتر از Find ۷a داشته باشد. ببینیم آیا این افزایش قیمت ارزشش را دارد؟



این روزها قسمت مهمی از سیستم آموزشی را تشکیل می دهند. اگر شما هم از افرادی هستید که علاقه دارید تا یکی از این دستگاه را برای یادگیری بهتر در اختیار داشته باشید، پیشنهاد م کنیم تا این گزارش را تا انتها دنبال کنید

در اختیار داشتن یک تبلت یا لپتاپ می تواند به میزان بسیار زیادی به یادگیری فردی کمک کند. برای همین انتخاب یک وسیله مناسب برای استفاده در این زمینه بسیار مهم است. در سال های گذشته قبل از ورود تبلت ها به بازار افراد بسیاری از لپتاپ ها به عنوان وسیله ای قابل حمل استفاده می کردند، اما این روزها با ورود دستگاه های سبک و قابل حمل انتخاب یک دستگاه مناسب بسیار دشوار شده است.