فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است


براساس شایعاتی که به گوش می‌رسد شرکت اپل قصد دارد نیمه دوم سال ۲۰۱۵ تولید محصولاتی با صفحه ۴اینچی را از سر بگیرد.

این در حالی است که اپل با شعار «بزرگ و بزرگ‌تر» دو محصول آیفون ۶ و ۶ پلاس را روانه بازار کرده، اما باوجود استقبال مناسب از این محصولات به نظر می‌رسد هنوز هم کاربران سنتی آیفون علاقه بیشتری به استفاده از تلفن‌های‌همراه با صفحه‌نمایش کوچک‌تر دارند.


آیفون پلاستیکی



پس از گذشت نزدیک به یک سال از تولد آیفون 5C اپل به این نتیجه رسیده که تولید محصول پلاستیکی‌اش را متوقف کند. این تلفن‌ همراه همزمان با آیفون 5S برای جذب مشتریانی که اپل را دوست داشتند، ولی پول خریدش را نداشتند تولید شد، اما نتوانست انتظارات کاربران را برآورده کند.



هفته گذشته نظرسنجی درخصوص پرطرفدارترین گوشی سال 2015 مطرح گردید و بیش از 3749 رای دهنده مسلط به بازار فن آوری در آن شرکت کردند. حالا نتایج آمار بدست آمده منتشر شده است و به نظر می رسد با تصور اکثر ما متفاوت باشد.

همانطور که می‌دانید سامسونگ امیدوار است که از گلکسی S6 خود رونمایی کند. با توجه به فروش نه چندان خوب مدل S5 ،این شرکت تمام تمرکز خود را روی سال آینده میلادی متمرکز کرده است.

افزودن تصویر از طریق آدرس


برای دانلود مقاله به ادامه مطلب بروید


کم کم به زمانی از سال می‌رسیم که اغلب کمپانی‌ها، پرچم‌داران جدیدشان را برای معرفی آماده می‌کنند و همانند همیشه بازار شایعات داغ است. پروژه صفر سامسونگ که احتمال می‌رود مربوط به ساخت گلکسی S6 باشد دو معنی برای سامسونگ و کاربران دارد. یک اینکه سامسونگ سعی می‌کند این محصول را با طراحی متفاوت‌تری نسبت به گذشته معرفی کند و دیگر اینکه چون گلکسی S5 نتوانست فروش خوبی همچون گلکسی S4 و گلکسی S3 به دست آورد، سامسونگ سعی خواهد کرد تا محصولی پر فروش و دوست داشتنی را روانه بازار کند.


یکی از تفاوت های عمده انسانها با یکدیگر سلایق و انتخاب های متفاوت آنها است. به عنوان نمونه یک پیراهن ممکن است برای یک نفر بسیار زیبا و شیک باشد و از نظردیگری از مدافتاده و غیرقابل تحمل باشد.

شرکت گوگل با در نظر گرفتن این موضوع کار روی پروژه‌ی Ara را آغاز کرد. هدف این پروژه تولید تلفن های همراه هوشمندی است که به راحتی می‌توان قطعات آن را تعویض کرد. به تازگی یک شرکت فنلاندی تلفن همراه مشابهی را معرفی کرده است که می تواند رقیبی جدی برای Ara باشد. اولین محصول این پروژه متفکرانه با نام گوشی های هوشمند Puzzlephone تا اواسط سال 2015 به بازار مصرف عرضه خواهد شد.



مدت زمان نسبتا زیادی از معرفی اکسپریا Z3 توسط سونی و ورود آن به بازار کشورمان می‌گذرد و تاکنون مقالات زیادی را در رابطه با آخرین حرف سونی در دنیای اسمارت فون‌ها خوانده‌اید و دیگر همگی با آپشن‌های خاص آن آشنا هستید. اما چشم‌ها را باید شست، جور دیگر باید دید.

قبول دارید هیچ محصولی خوب مطلق نیست؟! اکسپریا Z3 با همه خوبی‌هایش، نقاط ضعفی نیز دارد که ممکن است موجب ‌شود از خریدش منصرف شوید. امروز قصد دارم تا برخی از این نکات را که کم‌تر در فضای وب به آن پرداخته شده باز گو کنم؛ پس بیایید تا جوری دیگر به این پرچمدار سونی بنگریم.