فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است


درد دندان بسیار شدید است. دندان درد با خندیدن، اخم کردن، خوردن و آشامیدن و یا باز و بسته کردن فک تشدید می شود. گاهی دندان حتی با نفس کشیدن هم درد می گیرد زیرا هوای سرد وارد دهان می شود و به دندان خراب برخورد می کند و آخ! بنا به اظهار دکتر « فلیپ کورن » دندان درد ممکن است علامت چند چیز باشد. گاهی پولپ دندان و یا لثه، در اطراف دندان نیش، عفونی می شود. گاه دندان آسیا دچار پوسیدگی می گردد.

ممکن است یکی از دندان های دو پایه ترک خورده باشند. یا از کسی سیلی خورده باشید. گاهی ممکن است درد تنها در نتیجه ی تحریک دندان در اثر گیر کردن یک تکه غذا بین دو دندان ایجاد شده باشد.

درد دندان گاهی ناشی از مشکلات سینوس است. تنها دندان پزشک است که می تواند علت درد دندان را تشخیص دهد. اما تا رسیدن به مطب دندان پزشک با انجام اقدامات زیر می توانید از درد دندان بکاهید.



دندان درد شدید یکی از ناراحتی‌هایی است که معمولا همه افراد حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌اند.

 در هنگام دندان درد، فرد نمی‌تواند غذا بخورد و صحبت کند و سعی می‌کند هر طور شده درد را تسکین دهد. مسلما مراجعه به دندانپزشک و درمان قطعی می‌تواند تنها راه حل باشد اما می‌توان با مواد طبیعی نیز موقتا درد را آرام کرد و در ضمن نیازی به مصرف مسکن‌ها نیز نداشت.

خاک رس

برای تهیه این مرهم، ظرفی انتخاب کنید که فلزی و پلاستیک نباشد. خاک رس را همراه با آب در آن بریزد. با یک قاشق چوبی آن را به هم بزنید تا خمیر نرمی درست شود. مرهم آماده است و می‌توانید آن را روی گونه، جایی که احساس درد دارید به مدت حدود یک ساعت بگذارید. زمانی که خاک رس خشک شد، نگهداری طولانی‌مدت آن بی‌فایده است.

 طی روز گذاشتن مرهم روی موضع را با فاصله انجام دهید. اگر در قسمت‌های مختلف احساس درد دارید، ‌نباید مرهم را در یک زمان روی همه بگذارید. این مرهم درد را تسکین می‌دهد اما ممکن است دوباره عود کند؛ به همین دلیل باید چند بار آن را تکرار کنید.


کتاب درمان خانگی درد دندان

امروز کتاب برای درمان خانگی درد دندان اماده کردم به فرمت پی دی اف هست با این کتاب دیگر نیازی نیست به سایت دیگر بروید چون بیشتر راههای آرام کردم دندان در این کتاب هست برای دانلود این کتاب به ادامه مطلب بروید