فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

ناصر شفق که از او به عنوان گزینه حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و نشستن بر روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه نام برده می شد، با انتشار بیانیه ای که در اختیار گروه ورزشی مهر قرار گرفت از حضور در جمع اعضای هیات مدیره سرخپوشان انصراف داد و تاکید کرد ایجاد تغییرات در فاصله چند روز تا پایانی عمر دولت به صلاح نیست.به گزارش خبرنگار مهر در این بیانیه که در اختیار گروه ورزرشی مهر قرار گرفته آمده است: باشگاه بزرگ پرسپولیس سرمایه غیرقابل انکار ورزش ایران است که استحقاق رسیدن به رفیع ترین قله های فوتبال ایران را داشته و می تواند همواره و پیوسته به عنوان قدرت اول آسیا مطرح باشد.

نتایج چند سال اخیر و ناکامی در لیگ، جام حذفی و عدم کسب سهمیه آسیایی گرچه بر میلیونها هوادار این باشگاه پرافتخار به عنوان یاران دائمی، بی تعویض و صاحبان اصلی باشگاه سخت گران آمده است اما حمایت پرشور و مثال زدنی این ثروت بی بدیل فوتبال ایران، دریایی از انرژی و امید را پیش روی هر مدیری قرار می دهد تا با برنامه ریزی دقیق و حساب شده زمینه ساز موفقیت و پیروزی باشد.

همین امر سبب گردید از بدو دریافت پیشنهاد حضور در این باشگاه که نزدیک به دوماه پیش توسط دکتر حمید سجادی عزیز ارائه گردید اتاق فکری تشکیل داده تا تمام جوانب کار را مورد بررسی قرار دهیم و بعد از جمع بندی نهایی نسبت به رد یا قبول این پیشنهاد که منجر به برگزاری جلساتی با وزیر محترم ورزش و جوانان و معاون ورزشی ایشان شد تصمیم گیری کنیم. ابتدا تصورمان براین بود که شاید آقای وزیر در آخرین روزهای دولت دهم به قصد دلجویی از بابت مسائلی که در زمان مدیریت در تراکتورسازی برایمان رقم خورد به سمت و سوی ما تمایل پیدا کرده اند که در آن صورت موجب تشکر و امتنان از ایشان است.

در کمتر از دو هفته مانده به مراسم تحلیف جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب، علیرغم اعلام آمادگی قبلی برای عضویت در هیات مدیره، محدودیت زمانی مانع از پذیرفتن این دعوت گردید و امروز بر این عقیده ایم هرگونه تغییر در باشگاه های بزرگ پرسپولیس و استقلال به صلاح و مصلحت نبوده و بهترین راهکار و تدبیر، محترم شمردن حق انتخاب دولت و وزیر منتخب است تا نسبت به ادامه یا خاتمه فعالیت مدیران این دوباشگاه تصمیم گیری کنند. لذا اعلام می دارد در شرایط فعلی علیرغم میل باطنی و قلبی در خدمت به باشگاه بزرگ پرسپولیس، حضور در این باشگاه را منوط به تصمیم و نظر وزیر بعدی می دانیم.

پرسپولیس متعلق به میلیونها هوادار، پیشکسوتان و بزرگانی همچون همایون بهزادی، جعفر کاشانی، علی پروین، حسین علی کلانی، محمد زادمهر، محمد دادکان، محمد مایلی کهن، حمید درخشان، حمید استیلی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، علی کریمی، حسین عبدی و ده ها ستاره درخشانی است که فوتبال ایران همواره به ایشان بالیده و مفتخر بوده است و چنانچه روزی فرصت خدمت به این باشگاه مردمی فراهم آید از تمام ظرفیت ها و توانایی این عزیزان برای کمک به اعتلای نام این باشگاه استفاده خواهیم کرد.

در پایان این بیانیه برای مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران خونگرم پرسپولیس آرزوی موفقیت وسربلندی شده و از دکتر عباسی و دکتر سجادی به سبب حسن نظر تقدیر و تشکر شده است.

خبرگزارى مهر


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی