فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

مصطفی هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری ایران مقابل قزاقستان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی اظهار داشت: همه چیز همان طور که پیش بینی می شد؛ پیش می رود و اتفاق خاصی نیفتاده است. تیم ایران با قدرت مقابل حریفان خود ظاهر می شود و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد. پیش از اعزام تیم هم گفته بودم این تیم بدون درد سر و دغدغه قهرمان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بسکتبال آسیا هر روز ضعیف تر از قبل می شود، گفت: ما خیلی قوی هستیم، اما بسکتبال آسیا هم پیشرفت چندانی نمی کند و بلکه ضعیف تر هم می شود. ما هم عناصر سرعتی و هم قدرتی در ترکیب تیم داریم که بقیه تیم ها از این محاسن برخوردار نیستند.

کارشناس بسکتبال و سرمربی سابق مهرام ادامه داد: نه چین در حد و اندازه های گذشته است و نه کره جنوبی می تواند مقابل ایران ظاهر شود. چینی ها به دلیل اینکه از بازیکنان خارجی زیادی در ترکیب تیم های باشگاهی خود استفاده می کنند، عملاً پیشرفت نداشته اند و کره جنوبی هم در زیر حلقه مشکلات زیادی دارد. شاید اگر لبنان تعلیق نمی شد و با تیم کامل به این رقابت ها می آمد، می توانست یک مقدار ما را اذیت کند.

هاشمی با اشاره به اینکه دیگر نباید به قهرمانی در آسیا دل خوش کنیم، گفت: ایران دیگر از آسیا عبور کرده است و حالا باید خودش را برای حضور در مرحله دوم جام جهانی آماده کند و نباید دغدغه قهرمانی در آسیا داشته باشیم.

وی در خصوص دیدار روز جمعه با اردن هم اظهار کرد: اردن در دوره قبلی بر حسب یک اتفاق که مقصر آن هم عدم کنترل از سوی سرمربی تیم ملی بود توانست ما را شکست دهد و صد سال یک بار این اتفاق می افتد. این تیم نسبت به دوره قبلی خیلی هم ضعیف تر شده است و باید با قدرت آنها را شکست دهیم.

ملی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی روز جمعه با تیم چهارم گروه E یعنی اردن رقابت خواهد کرد.

به گزارش فارس دوره گذشته نیز تیم ملی کشورمان در این مرحله به اردن، مقلب به گربه سیاه برخورد کرد که در ثانیه های پایانی مقابل این تیم شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

این رقابت ها از ۱۰ مرداد آغاز شده و ۲۰ مردادماه به پایان خواهد رسید. سه تیم نخست جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا را کسب خواهند کرد.

خبرگزارى فارس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی