فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


به نقل از زومیت: هفته گذشته نوکیا اولین تبلت اندرویدی خود را با نام N1 معرفی کرد. محصول جدید نوکیا نکات جالب توجه زیادی دارد، اما یکی از موارد، شباهت بسیار زیاد آن به آیپد مینی اپل است. مدیر محصولات نوکیا با اشاره به این نکته، این موضوع را بسیار اتفاقی خوانده است.

نوکیا با معرفی تبلت اندرویدی خود توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد. این محصول برخلاف سری گوشی‌های‌هوشمند نوکیا ایکس که از نسخه‌ی غیرگوگلی اندروید استفاده می‌کردند، اندروید آبنبات چوبی را به‌همراه لانچر اختصاصی نوکیا، Z Launcher‌ در اختیار کاربران قرار می‌دهد که خود جالب توجه است.

در صورتی که دوست دارید از لانچر اختصاصی نوکیا استفاده کنید، می‌توانید آن را از گوگل‌پلی دانلود کنید. تبلت N1 نوکیا از صفحه‌ی نمایش ۷.۹ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل اتم Z3580 با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتزی در کنار پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6430 بهره می‌برد. نوکیا در N1 از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلو به‌همراه باتری ۵٫۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این تبلت ۳۱۸ گرمی دارای ابعاد ۲۰۰.۷ در ۱۳۸.۶ در ۶.۹ میلی‌متر است. نوکیا تبلت خود را فقط در نسخه‌ی وای‌-فای روانه‌ی بازار خواهد کرد.

به‌واسطه‌ی استفاده از نسبت تصویر ۴ به ۳ و شماری از مشخصات شبیه به آیپد اپل، تبلت نوکیا بسیار شبیه به آیپد مینی اپل شده است. سباستین نایستروم، مدیر محصولات نوکیا، در مصاحبه‌ای با پینگ‌وست، تصمیم به اظهار نظر در این مورد گرفت. او گفت: «طراحی تبلت N1 براساس بررسی نیازهای کاربران انجام گرفته است». متخصصان نوکیا با جمع‌آوری داده‌ها و طراحی تبلت براساس آن، N1 را توسعه داده‌اند. وی به این نکته اشاره کرد که کاربران به یک محصول سبک‌وزن، باریک و زیبا همچون N1 نیاز دارند. این تبلت توسط فاکس‌کان تولید شده است. نوکیا با معرفی این محصول بسیاری را حیرت زده کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟

منبع: زومیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی