فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


گوشی هوشمند ژاپنی


طراح اصلی گوشی اینفوبار A03 که توسط اپراتور ژاپنی KDDI راهی بازار شده، کسی نیست جز «یوگو ناکامورا» که ابتکار هیبریدی خود را در گرو این گوشی گذاشته است.

بدنه گوشی از نوع Anodized Aluminium است (فرایند الکتروشیمیایی که سطح فلز را به مقاومت در برابر خوردگی، بادوام، اتمام اکسیده شدن تبدیل می‌کند) که با طراحی خاصی تعریف‌شده است.

این گوشی اندرویدی که سازنده آن کیوسرا است، با نمایشگر 4.5 اینچی از نوع ایگزو (با کیفیت فوق‌العاده اچ دی 1920 در 1080 پیکسل) طراحی‌شده و با 130 گرم وزن، 131 در 68 در 8.9 میلی‌متر ساخته‌شده است.

پردازنده گوشی از نوع چهار هسته‌ای MSM8974AB با سرعت 2.3 گیگاهرتز بوده و دو گیگ رم دارد. 16 گیگ حافظه داخلی داشته و با میکرو اس دی تا 128 گیگ ارتقاء می‌یابد. باطری این گوشی 2020 میلی‌آمپر تعریف‌شده و بلوتوث، NFC، وای-فای، ضد آب با استاندارد IPX5/8 و ضد غبار با استاندارد IP5X را در خود جای داده است.

هرچند این گوشی اندروید کیت کت 4.4. داشته، اما اینترفیس و رابط گرافیکی مخصوص بنام iida UI دارد که کاملاً متفاوت هنگام کار در مقایسه با اندروید است.

«ماریا دالگرن» طراح گرافیک و «آکرا میناگاوا» کیس‌های زیبایی نیز برای این گوشی زیبا ساخته‌اند. همچنین کمپانی مبل‌سازی مارونی نیز داک استیشن چوبی زیبایی برای آن تعبیه کرده است.

این گوشی قرار است اواسط فوریه 2015 برای فروش عرضه شود.(قیمت هنوز مشخص نشده است)


گوشی هوشمند بسیار زیبای ژاپنی

منبع: خبرآنلاین


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی