فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است



هر نسخه از سیستم عامل ویندوز راهکارهایی برای کاهش مصرف باتری و انرژی دارد و ویندوز ۸.۱ هم از این قاعده مستثنا نیست. با این حال شاید بسیاری از ما هنوز روش های مختلف ارائه شده در این سیستم عامل برای کاهش مصرف باتری را ندانیم. اگر این طور است در این مطلب با ما همراه باشید تا با این راهکارها آشنا شوید.

بلوتوث را غیرفعال کنید: درست مثل هر دستگاه دیگری اگر قرار نیست از بلوتوث تبلت یا لپ تاپ خود استفاده کنید، آن را خاموش کنید. تبلت یا لپ تاپ مجهز به ویندوز ۸.۱ شما به احتمال زیاد دارای بلوتوث است و باز هم به احتمال زیاد، به صورت پیش فرض روشن است. برای خاموش کردن آن صفحه را از سمت راست بکشید یا ماوس را در گوشه بالا و راست صفحه نگه دارید یا روی کیبوردتان دکمه های ویندوز و C را همزمان بفشارید تا به Charms Bar دسترسی پیدا کنید. حالا Settings را انتخاب کنید، به PC and devices بروید، وارد صفحه Bluetooth شده و آن را خاموش کنید. طبیعتا برای روشن کردن بلوتوث هم باید همین مسیر را طی کنید.



بتازگی گروهی به نام NoPhone team از تلفن همراهی با همین نام رونمایی کرده‌ که به ادعای سازندگانش امن‌ترین تلفن همراه تولید شده تا امروز است.

تلفن عجیب نوفون اشکالاتی نیز دارد. این تلفن همراه صفحه نمایش ندارد، به اینترنت وصل نمی‌شود و حتی امکان مکالمه تلفنی نیز با آن امکان‌پذیر نیست.



آیا گوشی آیفون شما دیگر ظرفیت خالی‌ ندارد؟ آیا دیگر قادر به گرفتن عکس و ذخیره آن نیستید؟ آیا نمی‌توانید نرم‌افزارهای مورد علاقه خود را نصب کنید و یا سیستم عامل خود را ارتقا دهید؟ با استفاده از چند راهکار زیر می‌توانید این مشکل را برطرف سازید.

برای آگاه شدن از اوضاع ظرفیت داخلی‌ گوشی خود پس از مراجعه به Settings به بخش General رفته سپس با فشار روی گزینه‌ی Usage سهم فضای اشغال شده توسط هر برنامه را بر مبنای درصد، مشاهده کنید.


مایکروسافت در مراسم رونمایی از ویندوز ۱۰ به معرفی برخی امکانات و قابلیت های جدید این ویندوز پرداخت که مطمئنا مهم ترین آنها ترکیب رابط کاربری ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ است تا در نسخه جدید ویندوز، هم نظر کاربران مجهز به صفحه نمایش های لمسی جلب شود و هم رضایت کاربرانی حاصل شود که ویندوز ۷ را به ویندوز ۸.۱ ترجیح می دادند.

ویندوز ۱۰ علاوه بر امکانات و قابلیت های معرفی شده از سوی مایکروسافت از امکانات و توانایی های دیگری نیز برخوردار است که در این مطلب قصد داریم برخی از آنها را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید این امکانات در پیش نمایش نسخه فنی وجود دارد و ممکن است در انتشار نسخه نهایی کامل تر شده یا در آنها تغییراتی اعمال یا حتی به طور کل از این ویندوز حذف شود.


شناخت بهتر فضای آنلاین

راه یابی به صفحه نخست گوگل، برای هر کسی که در فضای آنلاین فعالیت می کند، اهمیت دارد. قبلاً هم گفتیم که افراد کمی هستند که حاضرند برای جستجو، صفحات دوم و سوم و … را هم نگاه کنند. به همین دلیل، کسانی که در حوزه ی SEO کار می کنند، بخش عمده ای از توجه و تمرکز خود را بر حضور در صفحه ی نخست، متمرکز می کنند.

مثلاً شرکتی که در حوزه ی دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و علاقه دارد زمانی که کاربران دکوراسیون داخلی را در گوگل جستجو می کنند، در نخستین صفحه ی نتایج جستجوی گوگل، دیده شود.

روش نادرست این است که یک سایت ایجاد کند و در آن صدها مقاله و مطلب در مورد دکوراسیون داخلی بنویسد. هر دانشجویی را پیدا کرد، پول کمی به او بدهد و چهار یا پنج مقاله جدید هم اضافه کند! احتمال دارد مدیر این سایت خوشحال باشد که مشغول «تولید محتوا» است و انتظار داشته باشد که به زودی جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو پیدا کند.