فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۲۴ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است


نکات مثبت گوشی هوشمند Sony Xperia Z۱:

یکی از قدرتمندترین دستگاه هایی که تا کنون من با آن کار کرده ام.

کاملاً شیک و همراه با طراحی شیشه و آلومینیوم.

صفحه نمایش روشن.

نکات منفی گوشی هوشمند Sony Xperia Z۱:

عمر باتری به نظر ناامید کننده به نظر می رسد.

هنجارهایی در بدنه زبر احساس می شود.

دوربین می تواند ضربه بخورد و حالت خودکار خود را از دست بدهد.



چالش حریم خصوصی از مهم ترین مسائلی است که همیشه در مورد فیسبوک مورد توجه قرار می گیرد و البته همیشه هم هواداران و گردانندگان این شبکه اجتماعی، پاسخ هایی برای این دست شبهات در چنته دارند؛ با این حال اما موقعیت کمی متناقض است.

شک وشبهه ها اگر هم در خصوص کاربران فیسبوک درست نباشد و آنها به حفاظت از حریم خصوصی خود مصمم باشند، درباره خود فیسبوک لاجرم درست است. به این معنا که سازوکار انتشار اطلاعات در فیسبوک به گونه ای است که خواه ناخواه زمینه نقض حریم خصوصی افراد را فراهم می کند، حتی اگر خود آنها بر سر امنیت حریم خصوصی هرگز حاضر به معامله نباشند و همه ملاحظات مربوط را رعایت کنند.


شرکت های سازنده تکنولوژی های روز از اپل گرفته تا سونی و سامسونگ همه هوای خانم ها را دارند و دقیقا به همین دلیل است که میان طراحی های جدیدشان جایی برای صورتی، رنگ محبوب خانم ها باز کرده اند، این گزارش نگاهی دارد به صورتی ترین تکنولوژی های موجود در بازار

صورتی گوش کنید

Sony NWZ W۲۷۳

اگر اهل موسیقی هستید آن هم از نوع صورتی حتما می توانید روی این پخش کننده موسیقی MP۳ سونی حساب کنید. تعجب نکنید در این واکمن نه از سیم خبری هست نه هدفون، همه چیز در همین گوشی ها خلاصه شده! این مدل با ۴ گیگابایت حافظه داخلی درست مثل یک فلش عمل می کند فقط کافی است پورت USB آن را به کامپیوتر وصل کنید و روی آن موزیک بریزید. ضمنا باتری این واکمن غیر از شارژ سریع( ۳دقیقه شارژ ۶۰ دقیقه پخش موسیقی) این قابلیت را دارد که ۸ ساعت متوالی برای شما موزیک پخش کند. بعد از این ۸ ساعت هم می توانید آن را درست و حسابی زیر آب بشویید چون این مدل کاملا ضد آب است و اصلا برای خانم های شناگر طراحی شده که حتی زمان شنا کردن هم به موسیقی فکر می کنند!

استفاده از لوازم و دستگاه های برقی در چند دهه اخیر رشدی غیرقابل باور را به خود اختصاص داده و تغییر الگوهای مصرف، سیستم های اطلاع رسانی، سرعت و شیوه ارتباطات در این دگرگونی بی تاثیر نبوده.

اما جدای از این تجربه خارق العاده، باید در نظر داشت اهدای بسیاری از لوازم الکترونیک به مراکز بازیافت و فراهم کردن امکان استفاده مجدد از آنها می تواند نه تنها اقتصادی بلکه محیط زیست محور باشد.

بازیافت، این امکان را به بسیاری از قطعات ارزشمند الکترونیکی می دهد که به جای آن که روانه مراکز دفن بهداشتی شوند و تمام هزینه و سرمایه ای را که صرف تولید آنها شده یکجا با خود نابود کنند، در عرصه ای تازه بار دیگر جان بگیرند.



در گذشته یکی از دلایل موفقیت سیستم عامل ویندوز، برخورداری از قابلیت های شخصی سازی فراوان در بخش های مختلف آن بود. امروزه نیز دستگاه های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون ۸ از این مزیت برخوردار بوده و کاربران می توانند به راحتی در بخش هایی مانند اندازه کاشی ها، چگونگی نمایش و قرارگیری آنها روی صفحه، تنظیمات صفحه قفل، رنگ پوسته هاسلایق شخصی خود را اعمال کنند.

تابه حال به بخش تنظیمات (Settings) تلفن همراه خود مراجعه کرده اید؟ برای این کار می توانید از فهرست برنامه ها روی Settings فشار دهید یا روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخ دنده کوچک است فشار دهید! در نگاه اول شاید به نظرتان فهرستی طولانی با تنظیماتی پیچیده در اختیار شما قرار گرفته باشد، اما با کمی دقت متوجه می شوید تنظیمات ویندوز فون ۸ برخلاف دیگر سیستم های عامل که در منوهای تو در تو قرار گرفته اند، در یک فهرست جامع به نمایش درآمده است.



نام: زَک سوپالا (Zach Supalla) محل تولد: مینیاپولیس، آمریکا تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت نام ایده: اِسپارک (Spark) وب سایت: spark.io

مشاهده پدری ناشنوا که با ابتکار عمل خود کارهای جالبی را انجام می داد، کافی بود ایده اِسپارک به ذهن زک برسد. پدرش به زنگ در خانه و تلفن، یک لامپ وصل کرده بود تا به محض زنگ زدن هر کدام لامپ روشن شود و وی را مطلع کند. ابداعات پدر جالب بود، اما با ظهور موبایل و تلفن های هوشمند دیگر او نمی توانست یک لامپ را به آن وصل کند، از همین رو زک و مادرش وقتی در خانه نبودند بسختی می توانستند با پدر تماس بگیرند.

زک در دانشگاه کامپیوتر می خواند، اما به علم طراحی علاقه مند شد و فهمید که می خواهد مهندس طراح محصول باشد. مدیریت و طراحی خواند. در دوران تحصیل با دوره های کارآفرینی آشنا شد و تصمیم گرفت کسب و کاری برای خودش راه اندازی کند؛ اما قبل از اقدام به انجام هر کاری به عنوان یک کارآموز در چند شرکت دانش بنیان مشغول به کار شد و توانست تجربه با ارزشی کسب کند و شبکه خوبی از دوستان متخصص و مفید در اطراف خود گرد آورد.

برخی کاربران، رایانه را نیز همچون مسواک جزو وسایل شخصی می دانند و اجازه استفاده اشتراکی از آن را به کسی نمی دهند. به عقیده این دسته از کاربران، وقتی رایانه شخصی در اختیار یک کاربر دیگر قرار می گیرد، این احتمال وجود دارد که آن کاربر به رمزعبورهای ذخیره شده دسترسی یابد، ایمیل های شخصی صاحب رایانه را مشاهده کند، به تمام فایل ها و اطلاعات موجود در هارد دیسک رایانه دسترسی یابد و...

به نظر شما این طرز تفکر درست است؟ آیا شما هم این گونه فکر می کنید و برای حفظ امنیت خود، اجازه استفاده از رایانه شخصی را به دیگران نمی دهید؟ آیا می دانید سیستم عامل ویندوز برای این دسته از کاربران راه حل خوبی را در خود جای داده و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون نگرانی از موارد فوق، رایانه شخصی تان را در اختیار کاربران دیگر قرار دهید؟