فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات



آیا گوشی آیفون شما دیگر ظرفیت خالی‌ ندارد؟ آیا دیگر قادر به گرفتن عکس و ذخیره آن نیستید؟ آیا نمی‌توانید نرم‌افزارهای مورد علاقه خود را نصب کنید و یا سیستم عامل خود را ارتقا دهید؟ با استفاده از چند راهکار زیر می‌توانید این مشکل را برطرف سازید.

برای آگاه شدن از اوضاع ظرفیت داخلی‌ گوشی خود پس از مراجعه به Settings به بخش General رفته سپس با فشار روی گزینه‌ی Usage سهم فضای اشغال شده توسط هر برنامه را بر مبنای درصد، مشاهده کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که قسمتی‌ از حجم کلی‌ ظرفیت موجود صرف سیستم عامل می‌شود. به فرض مثال اگر آیفون ۱۶ گیگ دارید، تنها ۱۳ گیگ از آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت و مابقی صرف ذخیره فایل های عملیاتی می‌شود.

در حال حاضر شما می‌دانید با حذف کدام برنامه ها بیشترین فضای مفید را بدست خواهید آورد.

1- اگر از iCloud to backup برای ذخیره سازی عکس‌های خود استفاده می‌کنید دیگر نیازی به نگاه داشتن عکس‌های قدیمی‌ ندارید و می‌توانید آنها را از روی گوشی خود حذف کنید و اگر به این سیستم اطمینان ندارید بهتر است زمانی‌ که گوشی را به کامپیوتر خود متصل می‌کنید یک نسخه پشتیبان از عکس‌ها روی هارد دیسک رایانه ذخیره کنید.

2- بدون شک بسیاری از نرم افزارهایی که روی گوشی خود نصب کرده‌اید قدیمی‌ شدند و یا دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید و اگر بازی باشند آن‌ها را به اتمام رسانده‌اید. اگر حجم اشغال شده توسط این برنامه‌ها را مدیریت کنید و آن‌ها را حذف کنید، گامی بزرگ در افزایش حجم داخلی‌ گوشی برداشته‌اید.

3- ویدئوها و فایل‌های موسیقی حجم زیادی را اشغال می‌کنند که می‌توانید آن‌ها را از روش‌های مختلفی حذف کرده و یا نسبت به تهیه نسخه پشتیبان اقدام کنید.

4- از برخی‌ نرم‌افزارها که مدیریت دانلود برنامه‌ها در گوشی شما را به عهده می‌گیرند کمک بگیرید. به این ترتیب می‌توانید عملیات مختلفی را به‌طور خودکار به انجام برسانید به‌عنوان مثال دانلود و حذف فایل دلخواه را برای برنامه تعریف کنید.

منبع: جام جم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی