فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

ملیکا شریفی نیا از نقش اش در سریال در حال تولید "خروس" به کارگردانی سعید آقاخانی گفت و تاکید کرد در این اثر همه چیز از فیلمنامه تا عوامل خوب است.

ملیکا شریفی نیا بازیگر سریال "خروس" درباره حضور در مجموعه ماه رمضان شبکه دو به خبرنگار مهر گفت: در این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی نقش دختری را بازی می کنم که عاشق بازیگری است و می خواهد از ایران برود تا این فرصت برایش مهیا شود اما در کشورش می ماند و به کمک پدرش به شکل عجیب و غریبی این اتفاق برایش رخ می دهد.

وی افزود: در این سریال نقش بامزه و عجیب و غریب را بازی می کنم که به نظرم متفاوت از نقش های دیگرم است.

این بازیگر درباره کمرنگ شدن حضورش در سینما و تلویزیون اظهار کرد: من چند کار داشتم اما آنها خوب دیده نشدند. مثلا برخی زمان پخش خوبی نداشتند یا در مناسبت روی آنتن نمی رفتند و این روزها سریال های غیرمناسبتی کمتر دیده می شود. با این حال مطمئنم برای سریال آقاخانی فرقی نمی کند و او هر وقت سریال بسازد خوب دیده می شود.

شریفی نیا با ابراز علاقه نسبت به فیلمنامه سریال، مصطفی کیایی نویسنده آن را فردی توانا در خلق طنز موقعیت معرفی کرد و ادامه داد: با فیلمنامه شسته و رفته ای طرف بودم که دوستش داشتم. آن هم در زمانی که از میان فیلمنامه هایی که می خوانیم کمتر دوستشان داریم.

این بازیگر با اشاره به امیر معقولی فیلمبردار که اسم و سبک خودش را دارد، یادآور شد: او سرعت عمل بالایی دارد و من از اینکه با او کار می کنم لذت می برم.

وی درباره این شیوه فیلمبرداری تصریح کرد: این سبک فیلمبرداری، زندگی را در بازی به جریان می اندازد. ما همه بازیگران رئال کاری هستیم و کمدی موقعیت بازی می کنیم و کمتر فرم های عجیب و غریب را تجربه کرده ایم. دوربین روی دست به نمایش زندگی عادی کمک می کند و حس و حال زندگی را منتقل می کند.

شریفی نیا افزود: این موضوع از یک سو باعث می شود همه چیز شسته و رفته نباشد و از سوی دیگر به سرعت کار کمک می کند. خوشبختانه جز عوامل با بازیگران خوبی نیز در این سریال همکاری داشتم. مثل جواد رضویان، یا حمید لولایی که استاد ما است و از همکاری با او خوشحالم، بودن در کنار یوسف تیموری هم که انسان را مفرح می کند.

فرزند محمدرضا شریفی نیا همچنین درباره تجربه بازی در سریال دیگری که در شبکه یک ساخته می شود، اذعان کرد: "نون خامه ای" هم تجربه خوبی بود و فکر می کنم سریال خوبی از آب درآید. همبازی شدن با محمدرضا هدایتی یک شانس بود و راست گفتار نیز کارگردان واردی است.

خبرگزارى مهر


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی