فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات



این روزها تبلت ها یا به قول فرهنگستان؛ رایانک لمسی به جزئی جدایی ناپذیر از بازار تلفن همراه و رایانه تبدیل شده است. علت هم خیلی ساده است. برخی تبلت ها در آن واحد می توانند هم کار تلفن همراه را انجام دهند و هم یک رایانه قابل حمل باشند.

پس چه بهتر که سراغ آن برویم تا با یک تیر دو نشان بزنیم. اینچنین است که در عین گرم بودن بازار تبلت، مشتری تبلت هایی که به اصطلاح سیمکارت خور هستند و قابلیت مکالمه دارند، داغ تر است. این تبلت ها قیمت های متفاوتی دارد، اما روشن است انواع چینی آن ارزان تر از دیگران است. بنابراین اگر شما هم می خواهید به خیل این گونه تبلت داران بپیوندید و ضمنا تبلت با قیمت مناسب و ارزان بخرید تا رایانه و سیمکارت را با هم یکی کنید، این مطلب کمکتان می کند.

SAMSUNG

مدل های Galaxy Note ۱۰.۱ N۸۰۰۰ ۱۶GB با قیمت یک میلیون و ۴۲۹ هزار تومان، Galaxy Tab ۳ ۱۰.۱ P۵۲۰۰ ۱۶GB با قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، Galaxy Tab ۳ ۸.۰ SM T۳۱۱۰ ۱۶GB با قیمت یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و Galaxy Tab ۳ ۷.۰ SM T۲۱۱ ۸GB با قیمت ۸۲۰ هزار تومان از تبلت های گرانقیمتی بوده که قابلیت برقراری مکالمه تلفنی دارد. در میان این تبلت ها مدل Galaxy Note ۱۰.۱ N۸۰۰۰ ۱۶GB با صفحه نمایش ۱ / ۱۰ اینچی از گرانقیمت ترین تبلت های سامسونگ با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است. مدل Galaxy Tab ۳ ۷.۰ SM T۲۱۱ ۸GB هم با قیمت ۸۲۵ هزار تومان و صفحه نمایش هفت اینچی از ارزان ترین تبلت های این برند با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است.

ASUS

از خانواده ایسوس مدل های Fonepad ME۳۷۱MG New ۸GB و Fonepad ۷ ME۳۷۲CG ۸GB از تبلت های محبوب با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است. مدل Fonepad ۷ ME۳۷۲CG ۸GB یک تبلت هفت اینچی اندرویدی با وزن حدود ۳۲۰ گرم است که دارای ویژگی هایی چون تجهیز به پردازنده Intel Atom Z۲۵۶۰ Dual Core، حافظه داخلی هشت گیگابایت و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX۵۴۴MP۲ است. قیمت اعلام شده برای این تبلت در حدود ۷۲۵ هزار تومان است. قیمت مدل Fonepad ME۳۷۱MG New که یک تبلت جدید با صفحه نمایش هفت اینچی است هم در حدود ۶۸۹ هزار تومان است.

Huawei

مدل MediaPad ۷ Lite هم از تبلت های ارزان قیمت این خانواده است که قابلیت برقراری مکالمه تلفنی دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت هم در حدود ۵۶۹ هزار تومان است.

AXTROM

از این خانواده هم مدل Axpad ۷E۰۱ Plus دارای قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است. این تبلت دارای ویژگی هایی چون: تجهیز به پردازنده ARM Dual Core Cortex A۹ CPU ، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و صفحه نمایش هفت اینچی است. قیمت اعلام شده برای این تبلت حدود ۴۶۹ هزار تومان است.

برندهای دیگر

به غیر از این تبلت ها برندهای Mercury، GLX i Life، Prestigio، TwinMOS و... به عرضه تبلت هایی ارزان قیمت با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی پرداخته اند. تبلت های این برندها معمولا قیمتی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دارد.

برای خرید تبلت یا گوشی با سیستم عامل آندورید با قیمت مناسب برروی فروشگاه زیر کلیک کنید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی