فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

تیم ملی

تیم ملی فوتبال به تهران رسید و خیلی زود اردویش را برای بازی با لبنان آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اعضای تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با قطر و پیروزی برابر این تیم ، تقریبا شب بی استراحتی را گذراندند . آنها نیمه های شب به فرودگاه رفتند و عازم تهران شدند. ساعات اولیه بامداد کاروان تیم ملی به تهران رسید و حالا بچه های تیم ملی استراحت می کنند تا عصر چهارشنبه اولین تمرین ریکاوری و استخر شان را برگزار کنند. بازیکنان تیم ملی بدون وقفه به اردو برگشتند تا از حالا برای بازی سه شنبه بعد با لبنان حاضر باشند.

بعد از برد برابر قطر حالا باری دیگر امید به کاروان فوتبال ایران برگشته است . امید نمازی مربی تیم ملی می گوید:« بازی با قطر بازی مهمی بود اما از حالا ما به فکر بازی های بعدی هستیم. بازی با لبنان ، بازی مهمی است .

نباید در باد ۵ گلی که چند ماه قبل به این تیم زدیم بخوابیم. لبنان برای این بازی با تمام وجودش به میدان می آید و بازی را می بندد. برای همین باید هوشیار باشیم.»

کارلوس کروش هم تقریبا نظری مشابه دارد. او می گوید:« هیچ چیز تمام نشده. الان زمان خوبی برای شادی نیست. ما باید به بازی های مهم پیش رو فکر کنیم. تیم نیاز به همین همدلی دارد. همه که با هم باشیم ، حتما موفق می شویم. باید تشکری بکنم از علی کفاشیان که زحمات زیادی را در این دو سال در راه حمایت از تیم ملی کشیده است.»

و البته کفاشیان که می گوید:« امیدوارم بالاخره در پایان خرداد ماه بار مان به منزل برسد و بار سنگینی که روی دوشم مانده به سلامت به مقصد برسد. تیم ملی نیاز به حمایت همه مردم دارد. این تیم مال مردم است. انشاالله حمایت از تیم ملی در بازی با لبنان و کره هم فراموش نمی شود. باید از ایرانیان خونگرم دوحه تشکر کنم که برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم که در بازی با لبنان هم ورزشگاه برای حمایت از تیم ملی لبریز باشد.»

خبر آنلاین


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی