فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

نمایشگاه خودروی ژنو همواره محلی برای خودنمایی طراحان خودرو، داوری درباره خودروهای عجیب و غیر معمول بوده که امسال نیز این رویه تکرار شد. اما در کنار این خودروهای عجیب و غریب و تخیلی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند، خودروهایی با ظاهر و کارایی خیره کننده نیز به چشم می خورد که بازدیدکنندگان را هیجان‌زده می کند. ۱۰ خودروی مورد توجه در این نمایشگاه را می توان در بخش زیر دید:

۱- وننو ساخت شرکت لامبورگینی: وننو، خودرویی که به نظر می رسد همه نگاه ها را  در این نمایشگاه به خود جلب کرده است. این نمونه از آونتادور، نمونه قبلی شرکت ایتالیایی سازنده ، بسیار جذابتر است و ویژگی ها و قیمت آن چشم های بینندگان را خیره کرده بود. با این تفاسیر به نظر وننو سال ها در خاطر خواهد ماند.



شرکت لامبورگینی


۲- ویزیو ساخت شرکت سوبارو: اگر یک نکته در نمایشگاه ژنو دیر کشف شد، خودروی زیبای شرکت سوبارو، ویزیو بود که نگاه ها را متوجه قابلیت بالای خودروسازان ژاپنی کرد. دستگاه انتقال قدرت دیزلی-الکتریکی، سیستم دو دیفرانسیلی چهار چرخ، سیستم های    پیشرفته ای هستند که در این خودرو از آن ها بهره گرفته شده است. اما طرح بدنه هنرمندانه آن کاری جدید و قابل ستایش بود.


ویزیو

۳- دیفندر ساخت شرکت لندرور: تیم حرفه ای مهندسی در شرکت لندرور موتور ریزلی و مخزن سوخت این خودرو را با یک موتور الکتریکی و یک باطری ۳۰۰ ولتی لیتیومی جایگزین کردند. این موتور ۹۴ اسب بخار توان و ۲۴۳ پوند-فوت نیروی گشتاوری تولید می کند و می تواند ۵۰ مایل این خودرو و تمام سرنشینانش را جابجا کند. البته این خودرو الکتریکی همچنان لندرور است و می تواند ۱۲ تن را در شیب ۱۳ % بکسل کند.


دیفندر


۴- XL1 ساخت شرکت فولکس واگن: تقریبا غیر ممکن است که با دیدن این خودرو تحت تاثر قرار نگیرید. با تفاوت های عمده با شرکت هم پیمانش‌(بوگاتی ویرون)، مهندسی دقیق XL1 به گونه ای قدرت نمایی طراحان شرکت فولکس واگن محسوب می شود.

XL1

۵- وریس ساخت شرکت رولزرویس: به غیر از یرخی ویژگی های وریس از قبیل رسیدن به سرعت ۶۰ مایل در ساعت در ۴٫۴ ثانیه و سرعت حداکثر ۱۵۵ مایل در ساعت که به آن هیبت خاصی بخشیده است چیزهایی که رولزرویس را رولز رویز می کند بزرگی و هیبت و با اغراق می توان به شکوه ملوکانه آن اشاره کرد.

وریس

۶-  کوروت استینگری ساخت شرکت شورولت: سالن نمایشگاه در لحظه پرده برداری از این خودرو با استقبال خوبی مواحه شد. ظاهر ترسناک و دو نفره آن تشویق بازدید کنندگان را در پی داشت.

کوروت استینگری


۷- گرن توریسمو ساخت شرکت بی ام و‌: با یک نگاه جزئی به سری ۳GT این شرکت می توان دریافت که این خودرو در بین خودروهای مورد علاقه در ژنو قرار دارد. مخصوصا نسبت به سری ۵GT طول این خودرو با ۴٫۳ اینچ فضای بیشتر بین دو محور آن نسبت به دیگر خودروهای سری ۳ که چهار سرنشین دارند ۸ اینچ بیشتر است. این خودرو تابستان وارد بازارهای آمریکا می شود.

گرن توریسمو

۸- اف تی ۸۶ ساخت شرکت تویوتا: با اینکه تصور نمی شد بسیاری جذب این خودرو شوند، در حالی که این خودروی دو نفره در کشور آمریکا به اندازه خودرو Scion اف آر-اس  فروش داشته است، به گزینه ای برای خریداران تبدیل شده که رد کردن آن دشوار است. این خودرور با موتوری سرزنده و چهار سیلند و دیفرانسیل عقب و با چرخ هایی باریک ظاهری فریبنده پیدا کرده است تا تابستانی ناتمام را با آن سپری کنید.

اف تی ۸۶

۹-  پی۱ ساخت شرکت مک لارن: در اینکه طرح پی ۱ طرحی پیچیده و مدرن – کلاسیک است ، هیچ شکی نیست.  عکس های این خودرو خود بخشی از داستان را روایت می کنند. در سکوی شرکت مک لارن در ژنو نبوغ در طراحی پی ۱ نگاه ها را به سمت خود جذب می کند و بازدیدکنندگان را به یاد نمونه مجلل اف ۱ ال ام در رنگ زرد آن می اندازد.

پی۱

۱۰- فراری‌: ستاره گستاخ این دوره از نمایشگاه ژنو فراری با ۹۴۹ اسب بخار و تکنولوژی گازوئیل-الکتریکی که جایگزین تکنولوژی گیج‌کننده خودرو انزو در مسابقات توردو فرانس شده و ساخت سازنده خودروهای فورمول۱ ایتالیایی است. شرکت فراری ۴۹۹ دستگاه از این خودروی میلیون دلاری تولید کرده است.

فراری‌

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی