فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


شرکت Samsung به‌تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. این دوربین جدید که با نام WB۱۱۰ به بازار معرفی شده از سری دوربین‌های سوپرزوم این شرکت است.

این دوربین جدید دارای لنز واید ۳/۲۲ میلیمتری است که قدرت زوم اپتیکال تا ۲۶ برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. حسگر این دوربین هم از نوع ۲/۲۰ مگاپیکسلی است و می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را برای کاربران ثبت و ذخیره کند. دوربین جدید Samsung دارای نمایشگر LCD نسبتا بزرگ با اندازه ۳ اینچی است که تصاویر را با وضوح ۹۲۰۰۰۰ پیکسلی برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دوربین در هنگام عکاسی حساسیتی حداکثر تا ۳۲۰۰ داشته و قابلیت فیلمبرداری با وضوح HD و سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. دوربین WB۱۱۰ طراحی باریک و سبکی داشته و ابعاد آن برابر ۴/۱۱۴ در ۴۵/۸۶ در ۲۶/۷۹ میلیمتر است و وزن آن ۳۸۵ گرم می‌باشد.

این دوربین دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های مختلف و کاربردی مانند smart auto است که کار تجزیه و تحلیل عناصر کلیدی را انجام داده و کار تنظیم بخش مربوط به ضبط تصاویر و فیلم‌ها را به طور خودکار انجام می‌دهد تا بهترین تصویر ممکن ثبت شود. این دوربین ۳۸۵ گرمی همچنین قابلیت ضبط تصاویر پانوراما را داشته و می‌توان آنها را روی صفحه نمایش به طور مستقیم تماشا کرد.

با این همه اما، این شرکت Samsung اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این دوربین اعلام و منتشر نکرده است.

روزنامه دنیای اقتصاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی