فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

شاید عده‌ی بسیاری هنگام دانلود بازی با این سوال که کدام بازی آندروید بهتر است، مواجه شده باشند، اما به راستی بهترین‌های آندروید در زمینه‌ی سرگرمی‌ها کدامند؟

اکثر گوشی‌هایی که هم‌اکنون در بازار موجودند بر سیستم‌عامل متن باز آندروید مبتنی هستند اما در بخش سرگرمی باید توجه خود را به بازی‌هایی معطوف کنیم که روی همه این گوشی‌ها قابلیت اجرا شدن داشته باشند.

۴ Pics One Word

در ابتدای این لیست ۱۰تایی، یک بازی با گروه‌بندی پازل به چشم می‌خورد. در این اثر کاربر در ابتدا با چهار تصویر مواجه می‌شود و باید با توجه به این تصاویر یک کلمه را حدس بزند، البته حواس خود را باید در این بازی جمع کنید چراکه این بازی بشدت اعتیاد آور است

Jewels Star

در رتبه دوم هم یکی دیگر از سری بازی‌های پازل قرار گرفته است. در این بازی کاربر باید الماس‌های شبیه به هم را در کنار یکدیگر قرار داده و امتیاز بیشتری را نصیب خود کند. این بازی بیش از ۲۰۰ مرحله دارد و با این حال مخاطبانش از سرگرم شدن با آن خسته نمی‌شوند.

Angry Birds Season

بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان خشمگین. در این بازی کاربر با استفاده از چند جوجه که چهره‌هایی عصبانی دارند، خوک‌هایی را که به سرزمین‌هایشان حمله کرده‌اند را هدف می‌گیرد و امتیاز کسب می‌کند. این نسخه از این بازی بیش از ۳۰۰ مرحله‌ی گوناگون دارد.

Drag Racing

اگر طرفدار بازی‌های رقابتی و مسابقه‌ای هستید، Drag Racing را از دست ندهید. در این بازی، بازیکنان می‌توانند بیش از ۵۰ ماشین را انتخاب کرده و آن‌ها را در گاراژ مجهز کنند. در هر مسابقه که برنده شوید سکه جایزه خواهید گرفت. اگر هم به اینترنت دسترسی دارید لذت رقابت آنلاین با دوستانتان را از دست ندهید.

۳D Bowling

بولینگ، بازی هیجان انگیزی که حتی در موبایل هم لذت بخش است. به جرات می‌توان گفت که ۳D Bowling یکی از بهترین بازی‌های بولینگ موجود محسوب می‌شود. گرافیک بالای این اپلیکیشن سبب می‌شود تا کاربر خود را در محیط بازی احساس کند.

Flow Free

اگر به دنبال یک بازی پازل فکری هستید، Flow Free مدت‌ها شما را به خود مشغول می‌کند تا زمانی که ذهنتان را خسته کند. در این بازی کاربر باید رنگ‌های یکسان با لوله‌ها را متصل کند تا به ایجاد یک جریان کمک کند. باید تمام رنگ‌ها در صفحه با هم هماهنگ باشند تا به مرحله بعد راه پیدا کنید.

Hardest Game Ever ۲

سایت heavy.com رتبه‌ی هفتم را به Hardest Game Ever ۲ اختصاص داده است. اگر به دنبال نشان دادن عکس‌العمل سریع خود هستید این بازی جالب و جذاب را حتما دانلود کنید. در هر مرحله از این بازی با رویداد‌هایی جدید مواجه خواهید شد که عکس‌العمل سریع انگشت شما تعیین خواهد کرد که برنده هستید یا بازنده.

Fruit Ninja

در این بازی شما باید با استفاده از انگشتان خود میوه‌هایی را که روی صفحه نمایش می‌آیند ببرید و امتیاز بگیرید اگر گوشی شما از چند انگشت بصورت هم‌زمان پشتیبانی کند، عملکرد بهتری خواهید داشت. در این بین حواستان باشد که به بمب‌ها برخور نکنید در غیر اینصورت منفجر خواهید شد.

Hill Climb Racing

هیجان را احساس کنید! در این بازی شما باید با استفاده از خودروهای دو دیفرانسیل (مانند جیپ) مسیر‌های صعب‌العبور را پشت سر بگذارید و امتیاز بیشتری را دریافت کنید. حواستان باشد چراکه سرعت بیش از حد ممکن است سر راننده‌ی شما را به باد دهد.

Candy Crush SAGA

شیرینی لحظاتتان را با این بازی که به سبک بازی‌های پازل است دوچندان کنید! در این بازی شما باید آبنبات‌هایی را که با هم تشابه دارند، تطبیق دهید و امتیاز خود را افزایش دهید
خبرگزاری ایسنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی