فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

این روزها استفاده از فضای ابری برای ذخیره داده ها به یک استاندارد تبدیل می شود.

اکنون شرکت وسترن دیجیتال با ساخت یک مخزن شخصی ذخیره سازی ابری برای خانه، ابرها را به خانه شما آورده است. اما نگران نباشید، از این ابر باران نمی بارد. کافی است این ابر را به اینترنت وصل کنید و از هر کجای دنیا و با هر ابزاری به تمام ۲ ترابایت داده های خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید تلفن هوشمند و کامپیوتر شخصی خود را با این پایگاه داده خانگی سینک کنید تا هر فایل جدیدی که تولید می کنید یا هر عکس یا فیلمی که می گیرید، اتوماتیک روی ابر خانگی تان ذخیره شود.

فیلمبرداری با دور کند

این دوربین با سنسور عکسبرداری CMOS و تجهیزات الکترونیکی فوق سریع می تواند در هر ثانیه ۴۹۴ فریم با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۱۰۲۴ پیکسل بگیرد. با این سرعت فیلمبرداری می توان سرعت نمایش فیلم را تا ۲۵ برابر کاهش داد و نمایشی حیرت انگیز از طبیعت را روی پرده برد. قابلیت شگفت انگیزی که این دوربین را استثنایی کرده است مربوط به توانایی فیلمبرداری مداوم آن می شود. یعنی اگر منتظر شکار لحظه خاصی مثل وقوع رعد و برق هستید، می توانید دوربین را بدون توجه به میزان حافظه داخلی روی حالت فیلمبرداری مداوم بگذارید و وقتی رویداد مورد نظر رخ داد، دکمه شاتر را فشار دهید. دوربین فقط ۸ دقیقه منتهی به فشردن دکمه را ذخیره می کند و باقی اسلایدها پاک می شوند.

یک پرینتر سه بعدی دیگر برای منزل

کودکتان هر روز یک اسباب بازی از شما می خواهد؟ قاب موبایلتان شکسته و یدکی نو آن پیدا نمی شود؟ ایده ای برای ساخت یک وسیله مفید برای آشپزخانه در سر دارید؟ کافی است یکی از این پرینترهای سه بعدی را بخرید تا برای همیشه از این دغدغه ها راحت شوید. جوهر این پرینتر مایع پلاستیکی به خصوصی است که در مجاورت هوا به سرعت خشک می شود. وب سایت مخصوصی هم توسط سازندگان این پرینتر راه اندازی شده تا اگر مایل بودید، بتوانید فایل طرح های جذاب خود را در آن به فروش برسانید.

فیلمبرداری از روی دوچرخه

دوچرخه سواری بخصوص اگر در طبیعت باشد، ورزشی مفرح و لذت بخش است که مناظر بکر و بدیعی را در مقابل دیدگان دوچرخه سوار قرار می دهد. دوربین رایدآی ساخته شده تا دیگر هیچ دوچرخه سواری حسرت صحنه هایی که به سرعت از کنارشان رد شده است، نخورد. در ضمن این دوربین به سنسور ضربه هم مجهز شده تا اگر تصادفی رخ داد، به طور خودکار روشن شود و از صحنه تصادف فیلم بگیرد. باتری های رایدآی ۲۴ ساعت دوام می آورند و حافظه داخلی آن می تواند تا یک ساعت و ۱۵ دقیقه فیلم را در خود ذخیره کند.

مدار الکتریکی خود را نقاشی کن

ساخت مدارهای الکتریکی همیشه برای بچه ها جذاب بوده است؛ اما مشکل اینجاست که تهیه فیبرهای مدار چاپی یا سیم کشی های لازم برای آن یک دردسر همیشگی است؛ اما قلم ترسیم الکتریکی این مشکل را حل کرده است. جوهر این قلم رسانای جریان برق است. به همین دلیل کافی است با این قلم روی کاغذ، پارچه یا حتی دیوار خطی بکشید تا صاحب یک تکه سیم شوید.

رنگ سنجی به شیوه مدرن

معمولا در پاسخ به این پرسش که این شیء چه رنگی است، یکی از چند رنگ اصلی مثل سبز، آبی، قرمز یا زرد پاسخ ما خواهد بود. اما اگر شما یک گرافیست باشید به این ابزار کوچک که نیکس نامیده می شود نیاز دارید تا دقیقا به شما بگوید با چه ترکیب رنگی روبه رو هستید. این ابزار حتی می تواند به شما بگوید رنگ مورد آزمایش طبیعی است یا مصنوعی و اگر مصنوعی است، آیا برای رنگ آمیزی خانه به کار می رود یا خودرو و لوازم صنعتی.

ژنراتور در کوله پشتی

این کوله پشتی مجهز به یک صفحه خورشیدی قابل انعطاف است که آن را قادر می سازد تا در روزهای آفتابی تا ۶ وات برق تولید کند. با این میزان برق می توان یک تلفن هوشمند معمولی را ظرف یک ساعت تا ۲۵ درصد شارژ کرد. به این ترتیب هم پیاده روی کرده اید، هم نگران تمام شدن شارژ دستگاه همراهتان نبوده اید و هم چهره دوستدار زیست بــــودن خود را به نمایش گذاشته​اید.

مخزن اسرار

این روزها هر کسی روی کامپیوتر شخصی، صندوق پست الکترونیک، سامانه اتصال به شبکه، صفحات اجتماعی و خلاصه خیلی جاهای دیگر پسوردهای متفاوتی گذاشته که دائم هم توصیه می شود باید سخت و پیچیده باشند. طبیعی است که به دلیل سپردن این همه گذرواژه غیرممکن است. به همین دلیل این وسیله کوچک ساخته شده تا شما همه پسوردهایتان را در آن ذخیره کنید و فقط رمز عبور برای ورود به آن را به خاطر بسپارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی