فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


مسلما اگر بهینه سازی سایتتان برای شما اهمیت داشته باشد و بخواهید سایت شما به رنکینگ مناسبی برسد دور موارد زیر را باید خط بکشید. در اینجا می خواهیم به شما کمک کنیم تا به صورت درست از موتورهای جستو امتیاز بگیرید و سایت خود را ارتقا بدهید. استفاده از موارد ذکر شده در ادامه به راحتی ارزش سایت شما را زیر سوال می برد.

۱ سایت خود را مخفی کنید

یکی از این مواردی که در جهت عکس بهینه سازی سایت شما عمل می کند اینست که سایتی که به خوانندگانتان نمایش می دهید سایتی کاملا متفاوت از چیزی باشد که به روبات گوگل معرفی می کنید.

۲ از درگاه برای ورود به صفحات استفاده کنید

اگر ویزیت کنندگان و مراجعه کنندگان به سایتتان را از یک درگاه عبور می دهید تا وارد سایت شوند شما با این کار خود به نوعی پایین آمدن رنکینگ سایتتان را تضمین کرده اید.

۳ مقالات مخدوش و نادرست

اگر فکر می کنید مطالب سایت های دیگر از مطالب شما جذاب ترند مناسب تر است که شما قسمت هایی از آن مطالب را در میان مطالب خود بگنجانید و یا از اطلاعات آن ها استفاده کنید کپی کل مطالب یک سایت دیگر باعث می شود که این کار شما از دید موتورهای جستجو مخصوصا روبات هوشمند گوگل چنین به نظر می رسد که شما خود صلاحیت سایت هایی را که از آن ها کپی کرده اید را بیشتر از سایت خود می دانید.

۴ متن های موجود در سایتتان را مخفی کنید

پر کردن سایتتان با متن هایی که با همان رنگ پس زمینه نمایش داده می شوند خود یک تکنیک طراحی اسپم برای دستکاری مصنوعی رنکینگ سایت می باشد که این کار امروزه نه تنها در بهینه سازی سایتتان به شما کمک نمی کند که موجب جریمه شدن در نتایج جستجوی صفحه (SERP)نیز می شود.

۵ لینک بخرید

این کار هم ارزش سایت شما را پایین می آورد درست مثل اینکه انتظار داشته باشید که از خرد فروشی به نتیجه بزرگی برسید. این که مکانی را که برای لینک دادن به سایتتان در سایتی دیگر خریداری کرده اید ،که مسلما هم این لینک همیشگی نخواهد بود،از اعتبار سایت شما کم می کند.

۶ برای متن قالب بگذارید

اینکار حرکت موتورهای جستجو را درسایت شما دشوار می کند این نیز یک امتیاز منفی است.

۷ تبادل لینک

مبادله لینک ها به صورت دو طرفه و سه طرفه که این کار یک تبلیغ تبانی شده دیده می شود نه تنها رنک سایت شما را بالا نمی برد که در جهت عکس بهینه سازی سایت شما عمل می کند.

۸ لینک سازی در همسایگان نادرست

اگر لینک هایی که به سایت شما می آید از سایت هایی که منشا آن ها به طور کامل از سایت به زبان خارجی است یاسایتی نوپا ویا سایت های همسایه نادرست است به راحتی این امر رنکینگ سایت شما را پایین می آورد.

۹ سرریز کردن سایت در پلاگین ها

پلاگین وورد پرس و دیگر برنامه های اسکریپت می توانند حجم زیادی تابع را به سایت شما اضافه کنند که ای کار موجب پایین آمدن سرعت سایت شما خواهد شد.

۱۰ نادیده گرفتن uptime سایت

از آنجایی که uptime نقش مهمی را در الگوریتم های موتور جستجو ایفا می کند یکی از دقدقه های شما درباره بهینه سازی سایتتان باید درصد زمانی باشد که سایت شما کار می کند.

۱۱ استفاده بیش از حد از عکس ها، انیمیشن های فلش و کدهای جاوا

عکس ها و انیمیشنهای فلش براحتی مفاهیم را به خواندگان سایت شما منتقل می کند ولی از یاد نبرید که گوگل توانایی ایندکس کردن آن ها را ندارد کدهای جاوا نیز به همین صورت در ایندکس شدن دچار مشکل می شوند.

۱۲ بک لینک های نامعتبر و بی کیفیت بسازید

درست است تعداد بیشتر بک لینک ها به سایت شما در بهینه سازی سایت نقش بسزایی داردبه خاطر بسپارید بک لینک گرفتن از سایت ای نا معتبر و سایت هایی که صرف این کار طراحی شده اند شمارادر لیست سایت های اسپم قرار خواهد داد.

۱۳ کلمه کلیدی متن را نادیده بگیرید

اگر می خواهید این آیتم خوب رنک گیری را به راحتی از دست بدهید استفاد از کلمه کلیدی را به کل نادیده بگیرید.

۱۴ بیش از یک تگ h۱ استفاده کنید

تصور می کنید وقتی یک تگ h۱ می تواند آمار مراجعه به سایت شما را بالا ببرد و در بهینه سازی سایت شما نقش مناسبی را ایفا کند پس می توانید با داشتن دو یا سه تگ h۱ این آمار را بالا ببرید این کار روبات هوشمند گوگل را به شدت تحریک می کند و عکس آنچه فکر می کرده اید در انتظار شما خواهد بود.

۱۵ کلمه کلیدی را در متن خود به دفعات تکرار کنید

استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی نه تنها متن شما را از نظر خواننده خسته کننده و نا مناسب جلوه می دهد که همچنین انجام این کار به چشم موتورهای جستجوامری مصنوعی به نظر میرسد و باعث جریمه شدن شما خواهدشد.

۱۶ از کلمه کلیدی در تگ متای خود به دفعات استفاده کنید

اگر این کار را برای بالا بردن رنک خود انجام میدهید نه تنها شانس خود را در این مورد از دست می دهید که همچنین موجب جریمه شما توسط SERP خواهد شد.

۱۷ به آخرین اخبار نتایج سئو بی تفاوت باشید

موارد سئو مرتبا در حال تغییر است اگر به فکر بهینه سازی سایت خود هستید آیتم هایی که موتورهای جستجو به آن ها اهمیت می دهند یا نسبت به آن ها حساس می شوند را مرتبا پیگیری کنید تا سایت خود را بروز نگه دارید.

۱۸ بیش از حد تصاویر خود را بهینه کنید

استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی در نام فایل و تگ Alt نیز همچون سایر قسمت های متن شما را خواسته خود دورتر می کند.

۱۹ خطاهای کد سایت خود را نادیده بگیرید

این امر کار اسپایدرها یا همان عنکبوت های موتور جستجو را مختل می کند و سایت شما در SERP به درستی نشان داده نمی شود.

۲۰ فقط از یک نوع لینک بسازید

در نظر بگیرید که سایت های دیگر هر کجا که به سایت شما یا مقالاتی از سایت شما لینک بدهند به جای اینکه نام سایت یا نام مقاله را لینک کنند از کلماتی مانند "اینجا" و یا "در ادامه" و... استفاده کنند که نه تنها معنایی برای موتور های جستجو ندارند همچنین در بالارفتن آمار پیج شما در SERP بی تاثیر خواهند بود.

توجه داشته باشید با اینکه بهینه سازی سایت شما از اهمیت بالایی برخردار است اما آنچه مهمتر می نماید رضایت بازدید کنندگان شما از سایتتان است. مسلما با ارائه متنی مناسب، جذاب و خوانا نه تنها مراجعه کنندگان به سایتتان را از دست نمی دهید که بر تعداد آن ها افزوده خواهد شد و این اصولی ترین و بهترین روشی است که در سئو سایت شما تاثیر مثبت زیادیخواهد داشت.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی