فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

همانطور که میدانید یکی از هدف هایی که گوگل پنگوئن در مغز خود مرور می کند ، مقابله با سئوی بیشتر از حد مجاز است و خوش بختانه علی رقم همه اشتباهاتی که ممکن است این الگوریتم در تشخیص black hat seo داشته باشد ، در Over Optimization تقریبا اشتباهی ندارد و به سرعت برایش قابل تشخیص است .

وب سایت های که عملیات Over Optimization را انجام می دهند در حقیقت بر روی جان وب سایت خود شرط بندی کرده اند و یک ریسک بزرگ را در قبال وب سایت خود انجام داده اند . همانطور که میدانید و بارها و بارها در وب برندینگ از آن شنیده اید ، یک وب سایت فوق العاده هم که با تمامی ویژگی های یک وب سایت خوب طراحی شده باشد : هم از لحاظ UI ( User Interface ) و UX ( User Experience ) ، اما بهینه سازی نشده باشد ، در اصل آن وب سایت یک شوخی با مزه است !!! پس در حقیقت نباید روی سئوی یک وب سایت اینچنینی شرط بندی کرد . در این مقاله شما را با چند ریسک بزرگ در زمینه Over Optimization آشنا خواهیم ساخت

استفاده از Keyword Stuffing در عناوین مقالات

استفاده از Keyword Stuffing در عناوین مقالات یک تکنیک قدیمی سئوی کلاه سیاه ست ! و این امر ، حتی به اندازه ی دانه لوبیا هم برای موتورهای جستجو ارزشی ندارد . با این کار هم آبروی خود را پیش گوگل برده اید و هم اینکه اعتماد کاربران خود را از دست خواهید داد و درضمن ux سایت خود را نیز خراب کرده اید . عناوین صفحات یا مقالات شما باید کاملا طبیعی و روال عادی داشته باشد تا موتورهای جستجو و هم خوانندگان وب شما ،از آنها لذت ببرند . در قسمت زیر یک نمونه Keyword Stuffing را بیان کرده ایم، هم فارسی و هم انگلیسی :

به سرعت لینک بیلدینگ خود توجه کنید !!!risk ahead

لینک های داخلی بسیار کاربردی و منفعت رسان هستند اما باید کمی برنامه ریزی شده این لینک ها بدست آیند، مثلا شما همین امروز یک وب سایت را اپلود کرده اید و در همان روز ۱۰۰ لینک برای آن خریده اید، این امر یک کار تماما ریسک است ... به عبارتی دیگر اهسته و پیوسته بروید ...

لینک های فوتر

یک نه به سئوی کلاه سیاهقرار دادن لینک هایی به تعداد زیاد در قسمت فوتر وب سایت می تواند شما را در معرض یک خطر بزرگ به نام Over Optimization قرار دهد . و بدتر از آن این است که همه لینک ها یا اکثر لینک ها به یک متن و anchor باشند . گوگل این امر را نه تنها یک کار طبیعی نمیداند بلکه آن را کاری می دانید که عاقبت آن باید پنالتی باشد. پیشنهاد میکنم که اگر میخواهید این کار را روی یک وب سایت تست نمایید ، اصلا این کار را انجام ندهید ، چون گروه وب برندینگ این کار را انجام داده است و نتیجه آن پنالتی بود به عبارتی دیگر :" گشتم نبود، نگرد، نیست!!! "

Keyword Stuffing در متن اصلی مقالات ( نه ! نه ! نه ! ) :

متن اصلی هم همانند عناوین مقالات نباید شاهد Keyword Stuffing باشد . طولی نخواهد کشید که گوگل متوجه کار شما شود. البته این رو باید بگم که اگر در یک کلمه رقیبی وجود نداشته باشد و یک وب سایت Keyword Stuffing کند ، ممکن است که آن وب سایت در رتبه اول قرار گیرد به عبارتی دیگر "در نبود شیر ، روباه جولان خواهد داد"

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی