فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات



هفته گذشته نظرسنجی درخصوص پرطرفدارترین گوشی سال 2015 مطرح گردید و بیش از 3749 رای دهنده مسلط به بازار فن آوری در آن شرکت کردند. حالا نتایج آمار بدست آمده منتشر شده است و به نظر می رسد با تصور اکثر ما متفاوت باشد.

همانطور که می‌دانید سامسونگ امیدوار است که از گلکسی S6 خود رونمایی کند. با توجه به فروش نه چندان خوب مدل S5 ،این شرکت تمام تمرکز خود را روی سال آینده میلادی متمرکز کرده است.

شرکت بعدی اچ تی سی است که با جدیدترین گوشی همراه خود M9 قصد دارد بازار تلفن های همراه را به لرزه درآورد.

فراموش نکنید که ال جی نیز آستین های خود را بالا زده است تا G4T، نماینده شایسته ای برای این تولید کننده باشد.

نتایج نظرسنجی به این صورت است که سامسونگ با آمار 30 درصدی پرطرفدارترین تولید کننده تلفن همراه در سال 2015 خواهد بود. جایگاه دوم از آن سونی با 19 درصد است که به نظر بسیاری از کارشناسان این مقام دومی بیشتر بخاطر عملکرد خوب باتری Z3 است که طرفداران امیدوارند در سال 2015 نیز ادامه داشته باشد. جایگاه سوم با اختلاف کم 16 درصدی از آن اچ تی سی است که حرف و حدیث های زیادی در مورد مدل M9 آن وجود دارد.

پس از آن ال‌جی با 10 درصد آرا رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

نوبتی هم باشد نوبت آیفون6S یا 7 است که در جایگاه پنجم با 7.6 درصد قرار دارند. این درصد کم جذاب بودن این محصول شرکت اپل در سال 2015 همه ما را غافلگیر کرده است چرا که با وجود فروش بی سابقه آیفون 6 تا این لحظه، پیش بینی ما غیر از این بود.



به هرحال تا شروع سال جدید میلادی زمان زیادی نمانده است، ما هم مانند شما منتظر حضور محصولات جدید این تولید کنندگان هستیم.

جام جم کلیک



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی