فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


آیفون پلاستیکی



پس از گذشت نزدیک به یک سال از تولد آیفون 5C اپل به این نتیجه رسیده که تولید محصول پلاستیکی‌اش را متوقف کند. این تلفن‌ همراه همزمان با آیفون 5S برای جذب مشتریانی که اپل را دوست داشتند، ولی پول خریدش را نداشتند تولید شد، اما نتوانست انتظارات کاربران را برآورده کند.

همچنین هم‌ارزش بودن آیفون 5 و آیفون 5C باعث شد کاربران ترجیح دهند گوشی قدیمی‌تر اما لوکس‌تر را انتخاب کنند. این روال رفته‌رفته کاهش تولید این گوشی ارزان‌قیمت‌تر را در پی‌داشت و درنهایت آن را به یک پروژه شکست‌خورده تبدیل کرد. با وجود این، تیم‌کوک، مدیرعامل اپل بارها از آیفون 5C دفاع و این گوشی را تلفنی موفق معرفی کرد، اما انگار با آمدن دو گوشی آیفون 6 و 6 پلاس خلاصه مدیران اپل به این نتیجه رسیده‌اند که با گوشی رنگارنگ 5C خداحافظی کرده و خط تولید آن را به‌طور کامل متوقف کنند. پیش از این نیز اپل خط تولید دو گوشی 4S و 5 را متوقف کرده بود، در حالی که آیفون4 هنوز هم در مناطقی مانند هندوستان تولید و عرضه می‌شود. به‌ گفته سایت خبری دیجیتال ترند، اپل از اواسط 2015 تولید این محصول را برای همیشه متوقف می‌کند.
منبع:روزنامه جام جم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی