فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

این روز ها کافی است تا کمی روحیه تعامل با دختر خاله و دختر همسایه و فروشنده مغازه عطر فروشی داشته باشید و از اضافه وزن و چربی های اضافه تان گلایه کنید تا کلی روش عجیب و غریب و دست نخورده لاغری برایتان رو شود. روش های عجیبی که بیشتر از اینکه کار ساز باشند کشنده هستند. این روش ها در وبلاگ ها و سایت های مختلف اینترنتی هم هرچند وقت یک بار آپدیت می شوند. اما این روش ها چی هستند و چگونه سروکله شان پیدا شده است؟

رژیم کانادایی

اینکه اسمش از کجا و چه جوری شده رژیم کاندایی بر کسی آشکار نیست اما جزو خفن ترین گروه رژیمی جدید است که حسابی بین زنان خانه دار طرفدار دارد. این نوع رژیم یک برنامه ۱۵ روزه دقیق دارد که باید مو به مو اجرا شود؛ به همین خاطر هم می گویند رژیم سختی است؛ مثلا یکی از قوانینش این است که اگر بین وعده های غذا حتی آب نبات یا شکلات خورده شود، رژیم باید قطع شده و پس از دو ماه دوباره همه چیز از اول شروع بشود (دقت ابطال رژیم را توجه کنید). در این رژیم برای صبحانه هر روز فرد به طور مشخص چای یا قهوه مشخص شده و به هیچ عنوان هم نباید جایشان عوض شود. اهل فن می گویند این رژیم برای افرادی طراحی شده که از سلامتی جسمی خوبی برخوردار هستند و بیماری خاصی ندارند. این افراد اگر درست و دقیق به شیوه کانادایی عمل کنند. در پایان دو هفته بین هشت تا ۱۰ کیلو وزن کم می کنند. البته تا الان کسی مشاهده نشده است که سالم و بدون پا گذاشتن روی خط قرمز های این رژیم آن را به پایان رسانده باشد.

نظر متخصص تغذیه: مشکل این رژیم این است که نان و غلات در آن به حداقل رسیده و مصرف پروتئین به حداکثر می رسد. در ضمن شرایط سخت آن را هیچ کس تا ابد نمی تواند تحمل کند. در نتیجه رژیم قطع شده و وزن از دست رفته برمی گردد.

رژیم ژاپنی

در ژاپن میوه جزو گران ترین خوردنی هاست و موز پادشاه بلامنازع مهمانی های اشرافی آنجاست معلوم نیست این اسم ژاپنی با این ریخت و پاش میوه ای چه جوری چسبیده به تنگش! در مانیفست این رژیم آمده که موز عنصر اصلی این رژیم غذایی است. افرادی که این رژیم را انتخاب می کنند، باید به عنوان وعده صبحانه تا جایی که می توانند موز بخورند. تعداد مهم نیست، فقط آنقدری نخورند که به مرز انفجار برسند. اگر هم موز دوست ندارند، باید یک میوه دیگر را انتخاب کنند؛ نوع میوه مهم نیست اما فقط یک نوع میوه باید مصرف بشود. ناهار و شام در این روش دو وعده سبک هستند. باور کنید کور شویم اگر دروغ بگوییم. چون در برخی نسخه ها از رژیم اشاره شده که تا پایان دوره حداقل باید ۵۰ کیلو میوه خورده شود.

نظر متخصص تغذیه: به هیچ وجه نمی شود همه نیاز های بدن را با یک نوع میوه تامین کرد. صبحانه و ناهار سبکی که در این روش وجود دارد هم نیاز های بدن را به طور کلی تامین نمی کند پس دور هم رژیم از نوع ژاپنی و کاندایی اش را خط بکشید.

رژیم تخم مرغ

می گویند رژیم تخم مرغ به این خاطر طرفدار پیدا کرد که شایعه شده بازیگران هالیوود با این روش توانسته اند حسابی وزن کم کنند. شایعه اش را کی انداخته و کی در زندگی آن بازیگر نفوذ کرده را ما نمی دانیم. به هرحال خیلی ها این روز ها به صورت جدی نشسته اند و با برد پیت و آنجلینا جولی فرضی شدن رژیم تخم مرغ گرفته اند. رژیمی که هر جوری نگاه کنی، فقط به خوردن تخم مرغ صرف خلاصه می شود؛ آن هم بین ۱۵ روز تا یک ماه.

نظر متخصص تغذیه: مگر بدن فقط به پروتئین نیاز دارد؟ بدن انسان در طول روز باید مواد مختلفی را جذب کند. تاکید روی پروتئین به بدن آسیب می رساند.

رژیم پروتئین

با روش تخم مرغی یک تفاوت اساسی دارد؛ اینکه در این روش هرچقدر که دلتان بخواهد، می توانید جوجه کباب به بدن بزنید! چون پروتئین صد درصد آزاد است و وعده های روزانه هم با بیشترین حجم پروتئین توصیه می شوند. این روش برای علاقه مندان به گوشت مرغ بسیار جذاب و هیجان انگیز است به نظر رژیم مفرحی هم می آید. البته اگر با هزینه هایش بتوانید کنار بیایید.

نظر متخصص تغذیه: در این روش بیشتر آب بدن دفع می شود. عوارض زیادی هم دارد که از بین آنها به پوکی استخوان می توان اشاره کرد. ضمن اینکه این رژیم به راحتی برمی گردد.

رژیم خواب

اسم دیگرش را گذاشته اند شکنجه در زندان گوانتانامو! فکر کنید در این رژیم هر موقع که احساس کردید گرسنه تان شده باید بخوابید تا فراموشش کنید! مبنای این رژیم همین است. پس برای رسیدن به تناسب مورد نظر تا جایی که می توانید در طول روز بخوابید تا کمتر بخورید. این رژیم مخالفان زیادی در همه دنیا دارد. در ایران هم در وبلاگ های مختلف به خاطر شکنجه آور بودنش تقبیح شده اما ظاهراً هنوز هستند گوش هایی که به این هشدار ها بسته است و خیلی ها خیلی جدی می خوابند تا لاغر شوند.

نظر متخصص تغذیه

چنین روش هایی فقط مبارزه بی ثمر با گرسنگی است. با نخوابیدن چیزی درست نمی شود. فردی که نمی تواند برای چند هفته یا حتی چند روز فقط بخوابد! اگر هم وزنی در این روش کم شود، سریعاً برمی گردد

رژیم کرمی

داستانش بدون شرح است یعنی به این جماعت چه بگویی که بدانند این روش ها جنون می آورد. یکی اش همین روش کرمی! در این روش شما یکسری کرم را به صورت قرص می خورید! کرم های مورد نظر وارد بدن شده و در آنجا شروع به رشد کردن می کنند و بخشی از مواد غذایی ورود به بدن را می خورند. می گویند روش صد درصد تضمینی است اما کسی نگفته تضمین خارج شدن کرم های چاق شده توی بدن را کمی می دهد چون حتی اگر با این روش مقداری از وزن شما کم شود، بعد از پایین آمدن وزنتان چطور می خواهید جامعه کرم به وجود آمده را راضی کنید از محل بدن شما خارج شوند.

نظر متخصص: طرفداران این روش خوشبختانه زیاد نیست اما حتی اگر یک نفر هم باشد، بداند این روش ها دیوانگی محض هستند.

رژیم های توهمی

بسته بندی بدن

در این روش تمام بدن فرد چاق را با مواد لاستیکی بسته بندی کرده و بعد از ۴۰ تا ۶۰ دقیقه باز می کنند. بعد از این مدت بخشی از چربی های بدن جمع شده و فرد به صورت کاذب احساس لاغری می کند. این روش باعث موارد شدن فشار به اندام های داخلی بدن شده و در درازمدت می تواند عامل بیماری هایی معده و روده بشود.

گوشواره های لاغری

استفاده از گوشواره های لاغری موجی بود که چند سال پیش راه افتاد و با دستور وزارت بهداشت جمع آوری شد. با این حال هنوز هم افرادی هستند که به این روش اعتماد می کنند. این گوشواره ها نه تنها باعث کاهش وزن شما نمی شود، بلکه در درازمدت باعث بروز بیماری های متفاوتی می شوند.

عینک آفتابی رژیمی

تجاری بودن از سر و روی این شیوه می ریزد! این عینک آبی رنگ باعث می شود غذا برای شما جذابیت کمتری داشته باشد و کمتر بخورید. با این حال هر زمان بیش از حد گرسنه تان شد، می توانید با خیال راحت عینک مربوطه را از چشم برداشته و تا می توانید بخورید!

صابون های کاهش وزن

در تبلیغات این صابون ها اینطور آورده شده که موادی در آن قرار دارد که باعث سوزاندن چربی زیر پوستی تان می شود. حتی اگر چربی مورد نظر سوخته شود که نمی شود مقدارش آنقدر کم است که به خراب کردن و خشک کردن بیش از اندازه پوست تان نمی ارزد! نظر متخصص: همه این روش ها روش های بازاری هستند که صرفاً کارکرد روانی برای افراد دارد و در عمل نمی تواند فایده آنچنانی برای افراد داشته باشد
خبر آنلاین


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی