فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


این روزها، قیمت لپ تاپ کمی پایین آمده و ممکن است با خودتان فکر کنید بهترین زمان برای خرید آن است و بالاخره می توانید از شر مدل های قدیمی خلاص شوید یا آنکه به رویای قدیمی تان برسید و برای روزهای پرکار تان مینی لپ تاپ بخرید، اما اصلا به صرفه نیست که دست به کار خرید لپ تاپ شوید و مدل های قدیمی را بخرید. آن هم در حالی که می توانید مدل های تازه تبلت را بررسی و از این محصول بی نظیر و کاربردی استفاده کنید...

محصولی که قابلیت های مینی لپ تاپ را دارد و بازی های خوبی نیز می توانید روی آن داشته باشید.

Asus Fonepad ME۳۷۱

این تبلت با ۳۲ گیگابایت حافظه، یکی از خوش نام ترین تبلت های موجود در بازار است. مخصوصا که امکان گفت وگو نیز به شما می دهد. صفحه نمایش آن ۷ اینچ است و وزن تقریبی اش ۳۴۰ گرم. آنچه این تبلت را در دل ها جا می دهد، نه فقط حافظه فراوانش بلکه امکان اتصال کارت حافظه به آن است. نکته قابل توجه دیگر درباره این تبلت، تلفیق توانایی های جدید و قدیمی است. برای نمونه، کسانی که گوشی آیفون استفاده می کنند، مدت هاست از دنیای بلوتوثی دورافتاده اند و اگر از آنها بپرسید، این قابلیت را منسوخ شده می دانند در حالی که گوشی های اندرویدی هنوز از این امکان بهره می برند. این تبلت، بلوتوث هم دارد. وب کم هم دارد و با قیمت ۹۳۰ هزار تومانی اش، ۹ ساعت به شما سرویس می دهد.

Apple Ipad۴

۳ میلیون تومان، ۳ میلیون تومان ناقابل یا اگر در نظر شما تغییری ایجاد می کند، با ۲ میلیون و ۹۰۰هزار تومان ناقابل هزینه یک آی پد ۴ خریداری کنید. این گجت دوست داشتنی در پردازنده های گرافیکی اش قوی تر از آی پد۳ است و به همین دلیل برنامه های بهتری را نیز پشتیبانی می کند. کیفیت دوربین و وب کم آن نیز بهتر شده و کیفیت تصویری بهتری در اختیار شما قرار می دهد. از سوی دیگر، خروجی وای فای آن نیز بهبود پیدا کرده و جان می دهد برای وب گردی و چرخ زدن در دنیای مجازی. خروجی تلویزیون هم دارد و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای آن فراهم شده است.

Samsung galaxy tab۳

اسم تبلت های «گلکسی تب» که به گوشتان آشناست؟ در و دیوار شهر را با تبلیغ هایش پر کرده اند. در همین ماه های گذشته، نسخه سوم این گجت به بازار آمده که مشکلات محصولات گذشته را از سیستم عامل آن حذف کرده اند و سرعت پردازش سریع تری هم پیدا کرده است. صفحه نمایش ۱۰ اینچی آن و همچنین تنوع رنگی نامحدودی که دارد، این محصول را به یک اتفاق ویژه در دنیای تبلت ها تبدیل می کند، اما باید نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه و گلکسی تب ۳ را با ۱۶ گیگابایت حافظه خریداری کنید. این تبلت هم از وای فای پشتیبانی می کند و قابلیت نصب سیم کارت هم دارد. پیشنهاد می دهیم یک سیم کارت رایتل روی آن نصب کنید ولی روی دوربین ۳ مگاپیکسلی آن چندان حساب باز نکنید.

Lenovo Ideatab A۲۱۰۷

لنوو به تازگی نسل تازه ای از محصولاتش را به بازار ایران روانه کرده که یکی از آنها، همین تبلت ۷ اینچی است. قابلیت نصب سیم کارت و اتصال به اینترنت و نسبت به قد و اندازه اش، وزن زیادی دارد و وزن آن اندکی کمتر از یک کیلوگرم است. کیفیت دوربین آن نیز چندان دلچسب نیست اما اگر کاری به کار دوربینش نداشته باشید، قطعا رضایت شما را تامین می کند. البته دوربین آن، ارتباط مستقیمی با کیفیت تصویری اش ندارد و می توانید به عنوان یک اسباب بازی هم روی آن حساب کنید و در دورهمی هایتان از وجود این محصول لذت ببرید. ویژگی بی نظیر این تبلت، قابلیت تنظیم نور صفحه نمایش با نور محیط است که دوستداران تبلت به خوبی می دانند چه نعمت بزرگی محسوب می شود. تمام این ویژگی ها را در کنار قیمت ۶۰۰ هزار تومانی این تبلت که بگذارید، احساس خوبی نسبت به آن پیدا می کنید.

Asus Google Nexus۷

شما از یک تبلت چه انتظاری دارید؟ آیا ویژه بودنش برایتان مهم است؟ برندی که آن را تولید کرده چطور؟ تبلتی که این بار از آن صحبت می کنیم، قیمتی نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان دارد، بیش از یک ماه پیش به بازار آمده و حاصل همکاری شرکت گوگل با شرکت ایسوس است. البته بدنه پلاستیکی آن ممکن است توی ذوقتان بزند یا آنکه از نداشتن قابلیت نصب سیم کارت ناامید شوید اما هر آنچه از یک تبلت انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. متخصصان آن را یکی از بهترین تبلت های ۷ اینچی موجود در بازار می دانند که ۳۴۰ گرم وزن دارد و به زبان خودمانی می توانیم به آن پرکاه بگوییم. پردازنده ای ۴ هسته ای و فوق قوی هم برای آن درنظر گرفته اند که ۳۲ گیگابایت حافظه این تبلت را پردازش می کند.

برای خرید تبلت یا گوشی با سیستم عامل آندورید برروی فروشگاه زیر کلیک کنید



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی