فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

آیفون بی شک یکی از محبوب ترین تلفن های هوشمند سراسر دنیاست، اما یک ضعف بزرگ دارد. این دستگاه و بیشتر تلفن های هوشمند امروزی فقط یک درگاه ارتباطی دارند که عملیات شارژ یا ارتباط سیمی با دنیای بیرون مثل رایانه ها یا دیگر تجهیزات فقط با آن صورت می گیرد.

کانکس، اتاق امنی برای آیفون شما به وجود می آورد و در ضمن تعداد زیادی درگاه اتصالی متنوع نیز دارد که می توانید از آنها برای کار با تلفن خود استفاده کنید.

رایانه سازی برای بچه ها

روزگاری وقتی می خواستی برای کودکی در فامیل هدیه ای بخری، قبل از هر چیز اسباب بازی های معروف به خانه سازی در ذهن ها خودنمایی می کرد. ویژگی بارز این اسباب بازی ها این بود که با قطعاتی یکسان می شد بی نهایت شکل و شمایل متفاوت ساخت. حالا کمپانی KANO با الهام از این ایده برای کودکان عصر دیجیتال یک کیت رایانه سازی براساس رایانه های رازبری ساخته است که با آن می توان انواع و اقسام گجت های هیجان انگیز ساخت.

النگوهای پرسر و صدا

دستگاه های پخش موسیقی از چند سال پیش به این طرف، تغییر چندانی نکرده اند، اما این النگوی زیبا آمده تا نسل جدیدی از واکمن ها را به دنیا معرفی کند. باتری، حافظه، پردازشگر و سیستم کنترل صوتی، همگی در این حلقه جاسازی شده اند. هدفون ها از طریق بلوتوث با النگو در ارتباط هستند و علاوه بر دکمه های لمسی ظریف و آبی رنگی که روی آن قرار دارد، شما می توانید از طریق فرامین صوتی نیز دستگاه را کنترل کنید.

نشانگر هوشمند کتاب

حتما خیلی وقت ها برایتان پیش آمده که مشغول مطالعه یک کتاب هستید و ناگهان یک لغت ناآشنا یا یک اصطلاح علمی، مجبورتان کرده خواندن را رها کنید و بنشینید پشت رایانه تا معنی یا مفهوم آن واژه را پیدا کنید، اما این نشانگر هوشمند کتاب طراحی شده تا مشکل شما را برای همیشه رفع کند. کافی است کلمه مورد نظر را روی صفحه کلید منعطف آن تایپ کنید تا معنی و مفهوم روی نمایشگر کوچکی در بالای صفحه، ذهن شما را از درگیری نجات دهد.

شارژ تلفن همراه با عینک آفتابی

ما عینک های آفتابی را به چشم می زنیم تا از عوارض ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید پرهیز کنیم. پس می توان نتیجه گرفت این وسیله همیشه در معرض تابش مقدار زیادی نور خورشید قرار دارد. نور خورشید را هم که می توان به الکتریسیته تبدیل کرد. پس چرا قبل از این کسی به فکر مجهز کردن عینک های آفتابی به سلول های خورشیدی نیفتاده بود؟ این سوالی است که همه بعد از دیدن عینک های طراحی شده توسط سایالی کالوسکار از خود می پرسند.

شارژر سفری

شاید فراموش کرده باشید تلفن خود را بموقع شارژ کنید و علامت هشداردهنده اتمام برق ذخیره شده در باتری، وحشت جدا شدن از دنیای ارتباطات را به جانتان انداخته باشد، اما اگر شما هم مثل میلیون ها نفر در سراسر جهان یکی از این باتری قلمی های قابل شارژ پیل را در جیب یا کیفتان داشته باشید، در حال راه رفتن می توانید باتری خود را کامل شارژ کنید.

تلفن بی ضرر

اگر شما هم از آن دسته آدم هایی هستید که ترس از تشعشعات، از تلفن همراه با احتیاط استفاده می کنید، با این گوشی زیبا که به پورت هدفون تلفن شما وصل می شود می توانید تمام تماس های دریافتی را با وضوح تمام بشنوید و پاسخ دهید. برای تلفن زدن به شخص دیگر، هنوز گزینه ای روی این گوشی تعبیه نشده، اما سازندگان در تلاش هستند این قابلیت را نیز اضافه کنند.

گفت وگو با کر و لال ها

بسیاری با ناتوانی در شنیدن یا صحبت کردن به دنیا می آیند و خیلی ها بر اثر یک بیماری یا سانحه توانایی صحبت کردن خود را از دست می دهند. به لطف زبان اشاره، این افراد همچنان می توانند به زندگی اجتماعی خود ادامه دهند، اما همه که با حرکات دست و انگشت آنها آشنا نیستند. این ایده جدید شامل چند حلقه مجهز به حسگر حرکتی و یک دستبند مجهز به پردازشگر است که از طریق بلوتوث با حلقه در تماس است و با رهگیری مسیر حرکت آنها، متن مورد نظر شخص لال را حدس می زند و از طریق بلندگوهای کوچکی آن را برای مخاطب پخش می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی