فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

اگرچه گوشی های جدید و حرفه ای با قیمت های گران، بیشترین میزان توجه را در بازار گوشی تلفن همراه به خود اختصاص داده اند.

اما همگان علاقه یا توان خرید این گوشی ها را نداشته و به همین دلیل به سراغ نمونه های ارزانتر می روند.

گوشی های هوشمند ارزان قیمت با میانگین قیمت ۲۰۰ تا ۴۰۰ و نهایتا ۵۰۰ هزار تومانی که تنوع بالایی داشته و در بازارحضوری پررنگ دارند.

با توجه به محبوبیت سیستم عامل آندروید در این بخش ما به سراغ ارزان ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار که به مبتنی بر سیستم عامل آندروید است رفته ایم. گوشی هایی که شاید همچنان نزد خریداران نمونه های گران قیمت گوشی محبوب بوده و از کاربران از آنها به عنوان گوشی دوم استفاده می کنند. پس اگر به این موضوع علاقه مندید این مطلب را بخوانید:

sony

این برند یکی از محبوب های بازار این روزهای گوشی تلفن همراه است که به عرضه گوشی های گران قیمت نیز معروف است. اما با این حال sony چند گوشی ارزان قیمت هم در سبد محصولات در بازار داخلی دارد.

Sony Xperia E Dual

مدلXperia E Dual که یک گوشی هوشمند دو سیم کارته مبتنی بر سیستم عامل آندروید است یکی از محبوب های خوش چهره از این خانواده در بازار داخلی است.

این گوشی از نظر ظاهری در رده گوشی های باریک بازار قرار دارد و به صفحه نمایش ۵/۳ اینچی لمسی خازنی از نوع TFT با دقت ۳۲۰۴۸۰ پیکسل مجهز است. وزن این گوشی نیز ۱۱۵ گرم و ضخامت آن ۱۱ میلی متر است.

چیپ این گوشی،Qualcomm Snapdragon بوده که پردازنده تک هسته ای ۱ گیگاهرتزی Cortex A۵ و پردازشگر گرافیکی Adreno ۲۰۰ را پشتیبانی می کند. به علاوه این گوشی دارای ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM و ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که می توان حافظه داخلی را از طریق درگاه کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایت دیگر افزایش داد. پشت Xperia E یک دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری VGA قرار دارد. سیستم عامل این گوشی هم نسخه ۴ آندروید است که یک سیستم عامل ایده آل محسوب می شود. در مورد باتری این گوشی نیز باید بگوییم که دارای ظرفیت ۱۵۳۰ میلی آمپر است. این گوشی با قیمتی در حدود ۳۴۰ تا ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

Sony Xperia Miro

این گوشی هوشمند در کنار طراحی زیبایی که دارد از لحاظ فنی هم قابلیت های مناسبی را نیز ارائه می دهد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵/۳ اینچی لمسی خازنی ، با قابلیت دریافت چند لمس همزمان است که امکان نمایش ۱۶ میلیون رنگ را داراست. همچنین این گوشی به پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی از نوع Cortex A۵، پردازشگر گرافیکی

Adreno ۲۰۰، چیپ Qualcomm و ۵۱۲ مگابایت رم مجهز است. سیستم عامل این مدل نیز آندروید با نسخه ۴ است که با کمک رابط کاربری سونی امکانات خوبی را به کاربر ارائه می کند. در نهایت دوربین به کار رفته در این مدل یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که عکس های قابل قبولی را ثبت می کند. باتری لیتیوم یونی ۱۵۰۰ میلی آمپری نیز انرژی لازم را برای این گوشی تامین می کند. این گوشی ۱۱۰ گرمی با قیمتی در حدود ۴۲۰ تا ۴۳۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

HTC

این برند از عرضه کنندگان گوشی های گران قیمت در بازار است و تنها یک نمونه گوشی ارزان قیمت در بازار داخلی دارد.

HTC Desire ۲۰۰

این گوشی یک سیم کارته به پردازنده Qualcomm Snapdragon S۱ Chipset Single Core CPU ۱.۰ گیگاهرتزی مجهز است.

گوشی ارزاین خانواده به صفحه نمایش ۵/۳ اینچی از نوع رنگی لمسی خازنی با وضوح تصویر ۴۸۰۳۲۰ پیکسل مجهز است.

سیستم عامل همAndroid ۴.۰ IceCream Sandwich است. این گوشی به دوربین ۵ مگاپیکسلی و فیش ۵/۳ میلیمتری هدفون مجهز است. گوشی مذکور با قیمت ۴۳۰ هزار تومان در بازار موجود است.

LG

این برند تعداد بیشتری از گوشی های هوشمند با قیمت ارزان را در بازار ایران دارد. گوشی های هوشمند ارزان قیمت این برند با میانگین قیمت ۲۲۰ تا ۴۵۰ هزار تومان در بازار موجودند و مشتریان خود را دارند.

LG Cookie Smart T۳۷۵

این گوشی یک نمونه سطح متوسط ولی با امکانات مناسب در میان گوشی های ال جی است.صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش ۲/۳ اینچی لمسی خازنی از نوع TFT است، همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین با توجه به قابلیت پشتیبانی این گوشی از Wi Fi، می توان به راحتی با این گوشی به مرورگری اینترنت پرداخت. این گوشی به حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی، حافظه رم ۶۴ مگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD مجهز است. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی در حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تومان است.

LG Optimus L۳ II Dual E۴۳۵

این گوشی یک نمونه دو سیم کارته ارزان از خانواده ال جی است. گوشی مذکور به سیستم عامل Android ۴.۱ Jelly Bean مجهز است و قابلیت پشتیبانی از جاوا، نمایش فایل های مایکروسافت آفیس و... را دارد.این گوشی به صفحه نمایش ۲/۳ اینچی رنگی لمسی خازنی از نوع IPS LCDبا وضوح تصویر ۳۲۰۲۴۰ مجهز است. دوربین این گوشی هم ۲/۳ مگاپیکسل با قابلیت فوکوس اتوماتیک است.

قیمت این گوشی ۱۱۰ گرمی در حدود ۳۵۰ تا ۳۶۰ هزار تومان است.

SAMSUNG

این برند هم مانند تنوع بالایی در زمینه عرضه گوشی های آندرویدی ارزان به بازار دارد. مدل Galaxy Star S۵۲۸۲ یکی از ارزان ترین های این برند در بازار است و مدل Galaxy Pocket S۵۳۰۱ هم از گران قیمت های رده قیمتی ارزان هاست که قیمتی حدود ۴۴۰ هزار تومان دارد.

Samsung Galaxy Star S۵۲۸۲

این گوشی دو سیم کارته به یک پردازنده یک گیگاهرتزی، رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی چهار گیگابایتی مجهز است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند ارزان هم ۳ اینچ از نوع رنگی لمسی از نوع TFT است.

این گوشی هوشمند از سیستم عامل Android ۴.۱ Jelly Bean بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از جاوا، نمایش فایل های مایکروسافت آفیس و... را دارد.

این گوشی ۱۰۰ گرمی با قیمتی در حدود ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

Samsung Galaxy Y S۵۳۶۰

این گوشی در حقیقت نسخه ارتقا یافته گلکسی مینی است. ولی تفاوت چشمگیری بین این گوشی و گوشی قدیمی تر Galaxy mini وجود ندارد.

Galaxy Y دارای پردازنده تک هسته ای ۸۳۰ مگاهرتزی است که به آن یک برتری نسبی نسبت به گوشی های ارزان قیمت هم رده خود داده است. همچنین این گوشی به روز بوده و از نسخه ۲.۳.۵ سیستم عامل آندروید بهره می برد. صفحه نمایش هم در این گوشی سه اینچ از نوع رنگی لمسی خازنی است. این گوشی با قیمتی در حدود ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزار تومان در بازار موجود است.

Samsung Galaxy Ace S۵۸۳۰

Samsung Galaxy Ace یکی از محبوب ترین گوشی های رده ارزان موجود در بازار است که از صفحه نمایش ۵/۳ اینچی TFT و سیستم عامل آندروید ۳/۲ استفاده می کند. این گوشی با توجه به قیمت بسیار خوب و قابلیت های فراوانی که دارد، نسبت به سایر گوشی های این رده، از محبوبیت بالاتری در بین طرفداران گوشی های هوشمند برخوردار است.

تجهیز به پردازندهQualcomm MSM۷۲۲۷ Chipset ARM ۱۱ CPU، دوربین ۵ مگاپیکسلی و... از دیگر ویژگی های این گوشی است. این گوشی با قیمتی در حدود ۴۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی