فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۳۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است


Ativ Tab ۳ سامسونگ، یک تبلت باریک و سبک است که ویندوز ۸ و تراشه اینتل اتم دارد. صفحه کلیدی که جداگانه برای آن فروخته می شود، استفاده این تبلت زیبا را بسیار راحت می کند. در ضمن، به صورت پیش فرض قلم های نوری S Pen و اپلیکیشن های S Note ۲ را نیز در خود دارد. همچنین، جایگاه اختصاصی سیم کارت دارد که از طریق ۳G و ۴G می توان با آن تماس های سلولی برقرار کرد.

در نظر داشته باشید، این بررسی در مورد نمونه اولیه این تبلت است و احتمالا سامسونگ اشکالات و معایب آن را برطرف خواهد کرد.

آیا می دانید در یک بازه زمانی یک دقیقه ای در اینترنت چه اتفاقاتی می افتد؟ پس از گذشت شش ماه از آخرین اینفوگرافی از آنچه در مدت ۶۰ ثانیه در اینترنت اتفاق می افتد، اینفوگرافی به روز شده ای منتشر شده است.

این اطلاعات نشان دهنده این است که روز به روز به شمار کاربران اینترنتی در سطح دنیا افزوده می شود تا جایی که در بسیاری از کشورهای پیشرفته رشد کاربران به مرز اشباع رسیده است. این روزها استفاده از اینترنت به یکی از فعالیت های روزمره و ضروری تبدیل شده و حالا دیگر شمار قابل توجهی از جمعیت ساکن در این کره خاکی آنلاین هستند.

مقایسه فعالیت کاربران در سال های اخیر نشان می دهد نه تنها مدت زمانی که کاربران از اینترنت استفاده می کنند افزایش یافته، بلکه فعالیت های شخصی و تجاری بیشتری از طریق اینترنت انجام می شود.

بسیاری از فعالیت هایی که در این سامانه ارتباطی انجام می شود نیز به مرور زمان شکل جدیدی به خود گرفته است.

سال ۸۱ کاربران اینترنتی فقط ۹.۱ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دادند و این در حالی است که این رقم سال گذشته یعنی در یک بازه زمانی ۱۰ ساله به ۳۳ درصد افزایش یافته است.

خیلی از ما با شنیدن نام برندهای چینی اعصابمان به هم می ریزد و یاد این می افتیم که چطور فروشنده ها کلاه سرمان می گذارند و محصولات بی کیفیت به ما غالب می کنند؛ به طوری که فقط پولمان را دور می ریزیم. اما چینی ها همیشه هم نامرد نیستند. بعضی اوقات می توان تا حدی به برخی از برندهای آنها اعتماد کرد. یکی از این برندها، هواوی است.

هواوی چند سالی هست که خودش را بالا کشیده است تا شاید بتواند روزی در حوزه تولید موبایل و تبلت به یکی از برندهای بزرگ دنیا تبدیل شود. باید بدانید این شرکت چینی در سال ۲۰۱۰ میلادی سود ۳.۷ میلیارد دلاری را برای خود ثبت کرده است. در حال حاضر، محصولات و خدمات این کمپانی، از ۵۰ اپراتور جهان، در ۴۵ شرکت مخابراتی استفاده می شوند.

هواوی همچون سال گذشته، تعدادی از محصولات جالب توجه خود را به نمایشگاه CES سال ۲۰۱۳ میلادی برده بود. این شرکت در آن نمایشگاه دو تبلت بزرگ به نام های Ascend D۲ و Mate و گوشی موبایل Ascend W۱ را معرفی کرد.

«هندزفری» یکی از انواع هدست های موجود در بازار است که در اوایل قرن گذشته، توسط فردی آمریکایی به نام «ناثانی بالدوین» ساخته شد.

«بالدوین»، یک هدست پر از سیم را در آشپزخانه منزلش، برای نیروی دریایی آمریکا تولید کرد.

این هدفون اولیه، فقط به رادیو وصل می شد و انتقال صدا از آنها به خوبی و وضوح هدست های امروزی نبود. اما امروزه با رشد تکنولوژی شاهد عرضه نمونه های پیشرفته و گوناگون این کالا در برندهای متنوع هستیم و همچنین اکثر کاربران گوشی های موبایل در شرایطی مانند رانندگی، پیاده روی، سفر و... از این وسیله برای برقراری ارتباطات تلفنی استفاده می کنند.

با توجه به این موضوع رشد شدید تنوع در مدل و برند این کالا موضوع عجیبی نیست. موضوعی که منجر به سخت شدن انتخاب یک نمونه مناسب از میان هزاران نمونه در بازار شده است. اگر شما هم برای انتخاب این کالا با مشکل مواجهید این مطلب را بخوانید:


وربین های دیجیتال باعث شده اند تا همه کاربران حتی بدون علم عکاسی هم بتوانند عکاسی و گاهی حتی صحنه های خیلی زیبایی ثبت کنند. دوربین های جدید، حتی انواع کامپکت آنها قابلیت های متنوعی دارند که شاید بتوان با انواع دوربین های حرفه ای مقایسه کرد.

تنها مشکل این دوربین ها و کاربران غیرحرفه ای، برخی از تنظیمات آنها است که اگر رعایت شود، با کمی نگاه متفاوت و زیبا می توان عکس های بسیار عالی ثبت کرد. خیلی از کاربران برای راحتی خود فقط از حالت عکاسی خودکار استفاده می کنند. اما این تنظیمات این قدرها هم سخت نیستند. برای آشنایی با آنها و عملکردشان این مطلب را مطالعه کنید.

به احتمال فراوان شما که هم اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، یک کامپیوتر شخصی از نوع دسکتاپ در منزل دارید که تا حالا حتی فکرش را هم نکرده بودید که می شود این محرم اسرار خودتان را به حمام ببرید.

خب، راستش را بخواهید آخرین تحقیقات دانشمندان و پژوهشگران نشان می دهد نمی توان کامپیوترها را برد زیر دوش حمام، اما همه ایمان دارند اگر کمی به نظافت این دوست صمیمی خودمان رسیدگی کنیم، عمر خودمان و کامپیوترمان افزایش پیدا خواهد کرد. حتما شنیده اید کیبورد یک کامپیوتر از خیلی جاهای دیگر منزل شما کثیف تر است!

کامپیوتر هم مثل هر موجود دیگری به نظافت نیاز دارد، چراکه اگر نظافت درخصوص آن انجام نگیرد، می تواند پیامدهای ناگواری به همراه داشته باشد.

بگذارید با مثالی کوتاه این مطلب را بیشتر برای شما روشن کنم. فرض می کنیم حدود یک سال است شما به نظافت داخلی کیس خود توجه نکرده اید. در این صورت گرد و غبار می تواند در بین خنک کننده پردازنده مرکزی شما نفوذ کرده و باعث شود پردازنده آن طور که باید خنک نشود و از عمر مفید آن کاسته شود

طی سال های اخیر سرعت رشد تکنولوژی افزایش قابل​توجهی داشته و موارد بسیار زیادی که در گذشته فقط در فیلم های تخیلی مشاهده می شد، امروزه به تکنولوژی های عمومی و قابل دسترس برای همه کاربران تبدیل شده است.

سرعت بسیار زیاد رشد تکنولوژی موجب شده کاربران نیز برای هماهنگ کردن خود با فناوری های نوین، به استفاده از این فناوری ها روی آورند. یکی از این فناوری ها که ذهن بسیاری از کاربران در سراسر دنیا و بویژه ایران را به خود مشغول کرده است، تلفن های همراه هوشمند و گجت هایی همچون تبلت ها هستند. در این میان نیز محصولات اپل در سراسر دنیا از اعتبار و محبوبیت بسیار بیشتری برخوردارند و انتظار کاربران نیز از این محصولات بیش از بقیه است.

همان طور که می دانید تبلت های اپل با نام تجاری آی پد به کاربران عرضه می شوند. چنانچه جزو کاربران این محصول هستید و تاکنون با امکانات این دستگاه جذاب آشنا نشده اید با ادامه این مقاله همراه باشید چرا که قصد داریم تعدادی از مهم ترین نکات در رابطه با روش های استفاده از آی پد را برای شما شرح دهیم: