فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۳۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

نکاتی درباره عشق


۱ـ از هیچ چیز به اندازه عشق سخن نگفته اند. اغلب داستان ها، فیلم ها و آثار هنری درباره عشق است. بسیاری از رمان نویسان کاری جز خلق آدم هایی با ماجراهای پرکشمکش عاشقانه نکردند(که کم کاری هم نیست البته).

در موقعیت های مختلف و زمان های متفاوت با فرهنگ های گوناگون درباره این پدیده حرف ها زده شده و با این حال انگار که برای ما عشق هر روز مبهم تر می شود. تنها آدم های پرت و از همه جا بی خبر می توانند عشق را در یک خط تعریف کنند وگرنه هیچ​یک از ما نمی توانیم حتی در ده ها صفحه بگوییم عشق چیست.

اما آدمیان ـ بیشتر آدمیان ـ در دوره ای از زندگی خود حالی داشته اند که آن را عشق نامیده اند؛ بنابراین با کمترین وضوح و شفافیت معنایی، عشق یکی از پرتکرارترین دغدغه های روزمره آدم هاست

جام جهانی

لیگ روسیه کم کم به روزهای پایانی خود می رسد و تیم روبین کازان در بین ۵ تیم بالای جدول قرار گرفته از همین رو گفت وگویی با علیرضا حقیقی سنگربان جوان تیم فوتبال روبین کازان در خصوص آخرین شرایطش و فصل گذشته و شرایط تیم ملی انجام دادیم که در زیر می خوانید:

فارس: ابتدا از آخرین وضعیت خودت در روسیه بگو؟
خدا را شکر هر روز که می گذرد بهتر و امیدوارتر رو به جلو حرکت می کنم، در حال حاضر هم اگر اشتباه نکنم در رده پنجم جدول هستیم و باید برای رسیدن به بالای جدول یک دیدار حساس را انجام دهیم، ۳ امتیاز این بازی می تواند برای روبین کازان بسیار حیاتی باشد.

آندرویدفون های برتر


دلایل زیادی وجود دارد که موجب می شوند شما در سال جدید دست به جیب ببرید و یک گوشی جدید بخرید. ما تنها به یکی از آنها علاقه نشان می دهیم؛ اینکه واقعا به گوشی جدید نیاز داشته باشید. بازار موبایل تکان جدی خورده که نتیجه آن را می توانیم در تابلوی قیمت ها مشاهده کنیم.

چه چیزی باعث این ارزانی شده است؟ انگشت های اشاره مان را به سمت ارز مبادله ای نشانه می رویم که در هفته آخر سال ۹۱ بالاخره به دست واردکنندگان عمده موبایل رسید و از همان موقع، سالی همراه با موبایل های ارزان را نوید داد.

در سال جدید ما همچنان آندروید را بهترین سیستم عامل موبایل می دانیم و عقیده داریم گوشی های مبتنی بر آن گزینه های ایده آلی هستند. Xperia ZL سونی جدیدترین محصول عرضه شده به بازار است با این حال می توان جنگجویان دیگری سراغ کرد که بهترین گزینه هستند. این شما و این هم فهرست بهترین گوشی های موبایلی که می توانید در سال جدید بخرید.

علی دایی

کوروش جوان، عکاس مطبوعاتی روز گذشته این عکس از علی دایی و همسرش را در صفحه شبکه اجتماعی خود آپلود کرد.

پوست

برای اینکه جوان تر به نظر برسید، ۲ راه دارید؛ راه اول استفاده از جراحی های زیبایی و تزریق های متنوع بوتاکس و کلاژن و چیزهایی از این قبیل است و راه دوم، کمک گرفتن از توصیه های طبی و تغذیه ای پزشکان و رعایت نکته های آرایشی و بهداشتی آسان. اگر شما با روش دوم موافقید، با این مطلب همراه شوید...

حمید عسگری

این هیجان انگیزترین کنسرتی بود که تجربه کرده ام! این اولین جمله ای بود که حمید عسکری در مورداولین شب از تور کنسرت آمریکا به ما گفت. نخستین اجرای حمید در شهر لس آنجلس و سالن پنج هزار نفره این شهر، یعنی همان سالن معروفی که هر سال مراسم اسکار در آن برگزار می شد، در میان استقبال بی نظیر ایرانیان مقیم آمریکا انجام شد.

حمید عسکری در گفت و گوی اختصاصی با تماشا که نیمه های شب پنجشنبه از طریق تلفن انجام شد از تجربه جدید خود در زمینه اجرا و همچنین محبت مردم و کارشکنی برخی افراد می گوید. این شما و این صحبت های جالب حمید عسکری ...

استادیوم

دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز و سیگنال ایدونا پارک برگزار شد. ورزشگاه هایی که نامشان کمی غریبه به نظر می رسند. نوستالژی بازها دورتموند را به ورزشگاه وست فالنش می شناسند و بایرن را به ورزشگاه المپیک مونیخ اما چه اتفاقی برای تیم های مطرح اروپایی افتاده که ورزشگاه هایشان نام قبلی را ندارند.

این اتفاق البته جدید نیست و نزدیک به یک دهه است که فوتبال آلمان مسیرش را جدا کرده. از همان یک دهه پیش هم نام همه استادیوم های آلمانی تغییر کردند اما به نظر می رسد الگوی آلمانی در حال گسترش در سراسر اروپاست.