فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات



یک هفته بعد از تایید فروش نوکیا به مایکروسافت اخباری مبنی بر تجهیز گوشی هوشمند لومیا به سیستم عامل آندروید به گوش می رسد.

منابع آگاه به نیویورک تایمز گفتند سری جدید لومیا مجهز به آندروید خواهد بود و به زودی راهی بازار می شود. این منابع تاکید کردند که بحث تجهیز گوشی های هوشمند نوکیا به آندروید پیش از داستان فروخته شده نوکیا به مایکروسافت بوده و مراحل تست آن به خوبی انجام شده است.

این منابع تایید کردند که داستان آزمایش گوشی های لومیا با آندروید را مدیران مایکروسافت نیز از قبل می دانسته اند و هنگام معامله بر سر نوکیا این موضوع به صورت رسمی مطرح نشده است.

بسیاری شکست نوکیا در بازار را عدم تجهیز به اندروید می دانند و اصرار مدیریت ارشد نوکیا با تجهیز گوشی ها به ویندوز فون، یکی از دلایل افت بازار نوکیا در جهان بوده است. اما حالا که همه چیز تمام شده و نوکیا از آن مایکروسافت شده، دلیلی بر توقف پروژه تجهیز نوکیا به اندروید شاید وجود نداشته باشد و مایکروسافت که نوعی کودتا در نوکیا کرده حاضر به ورشکستگی کامل نیست و باید زودتر گوشی های آندرویدی نوکیا را راهی بازار کند تا از بازار محو نشود.

از سوی دیگر کارمندان ناراضی نوکیا که کمپانی جدیدی بنام نیوکیا ایجاد کرده اند نیز قصد تولید گوشی مجهز به اندروید را دارند و حالا رقابتی بین نیوکیا و نوکیای مایکروسافت راه افتاده است.

بر اساس موافقتنامه تجاری بین نوکیا و مایکروسافت در جولای ۲۰۱۲، مایکروسافت متعهد به پرداخت ۱۹۶ میلیون یورو در هر فصل مالی به نوکیا شده تا در قبال آن تضمین تجهیز گوشی های نوکیا به ویندوز اتفاق بیفتد و در این این موافقتنامه همچنین آمده که نوکیا حق ندارد گوشی های خود را به سایر سیستم عامل ها مجهز کند.

در واقع مایکروسافت با پرداخت مبلغی معین، به نوکیا اجازه نداده تا به سمت آندروید برود.

در لیست شغل های مورد نیاز نوکیا در نوامبر ۲۰۱۲ و درخواست نیاز در مورد مهندس لینوکس کار در نوکیا می توان فهمید که این کمپانی دنبال آندروید بوده تا اپلیکیشن نقشه نوکیا را روی آندروید پیاده سازی کند.

داستان خرید و فروش نوکیا به صورت رسمی و قانونی تا ۲۰۱۴ طول می کشدو باید تا ان موقع منتظر ورود گوشی های نسل جدید نوکیا مجهز به آندروید باشیم.

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که کارمندان ناراضی نوکیا که کمپانی بنام نیوکیا ایجاد کرده اند به زودی گوشی های هوشمند تحت آندروید خود را راهی بازار می کنند.

برای خرید گوشی یا تبلت با سیستم عامل آندورید به روی فروشگاه زیر کلیک کنید



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی