فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


کتاب درمان خانگی درد دندان

امروز کتاب برای درمان خانگی درد دندان اماده کردم به فرمت پی دی اف هست با این کتاب دیگر نیازی نیست به سایت دیگر بروید چون بیشتر راههای آرام کردم دندان در این کتاب هست برای دانلود این کتاب به ادامه مطلب بروید


دریافت
عنوان: دانلود کتاب درمان های خانگی درد دندان
حجم: 428 کیلوبایت

فرمت: pdf



دلیل درد فردای دندانپزشکی چیست


نظرات (۹)


سلام من دندونای ششمم خراب شدن براتسکین دندونام چ استفاده کنم
سلام  چهار روزه دندون عقلم رو کشیدم ولی دندون کناریش بدجور درد واذیتم میکنه یکم سوراخ هم داره چکارش کنم هر راهی رفتم افاقه نکرده
ممنون میشم اگه جواب بدید متشکرم 
باعرض سلام وخسته نباشید.
حدودیک هفته یکی ازدندانهای ردیف پایین راعصب کشی کردم که برای پرکردنش ازپیچ استفاده کرده دردعجیبی دارم قرص هم ازچندنوع استفاده کرده ام لطفا راهنمایی کنیدممنون.
سلام. دندون درد بدی‌دارم. فکر کنم به عصب رسیده. یه راهی بگید که ارومم کنه الان. مسکن خوردم،ژل میخک زدم ارونم نمیشه
پاسخ:
اسپره سر کننده بزنید یا شربت خواب آور بریزنید روی دندون قورت ندید بعد چند دقیقه بریزید بیرون
باسلام دندون عقلم کشیدم .دو روز بعد دندون کناریش خیلی درد میگنه چه کنم با تشکر
پاسخ:
درد بعد کشیدن دندان تا چند روز طبیعی است. این درد، پس از جراحی به دلیل تلاش بدن برای ترمیم جای خالی موجود و نیز بسته شدن حفره باقی مانده می باشد. که به مرور برطرف خواهد شد.

می بایست با رسیدگی و رعایت مسائلی که دندانپزشک تان توصیه کرده و استفاده از داروهای مسکن تجویز شده، درد را کنترل کنید.

پس از کشیدن دندان، یک لخته خون بر روی استخوان فک در محل کشیدن دندان تشکیل می شود که باعث ایجاد پوشش بر روی استخوان و جلوگیری از خونریزی و نیز انتقال میکروب ها و … به بافت داخلی بدن می گردد.

در مورد حساسیت دندان چسبیده به دندان کشیده، احتمال می دهم که به دلیل ایجاد حفره خالی در جای دندان کشیده شده، ریشه دندان های کناری اندکی در معرض هوا قرار گرفته است که با بسته شدن جای دندان کشیده شده، حساسیت نیز برطرف خواهد شد. می توانید در این مدت از خمیر دندان های ضد حساسیت استفاده نمایید.

سعی کنید بعد از جراحی تا چند روز از کشیدن سیگار و پیپ و … خود داری نمایید. (یا لا اقل خیلی کم و با پک های خیلی خیلی آرام.) در نظر داشته باشید که فرایند مکیدن برای پک زدن به سیگار نیز ممکن است باعث باز شدن محل جراحت و کنده شدن لخته روی زخم شود. مکیدن نی برای نوشیدن مایعات نیز باعث فشار به محل می شود.

اگر پس از گذراندن دوره نقاهت، درد تیر کشنده دندانهای کناری برطرف نشد، ممکن است دلیلی بجز کشیدن دندان آسیاب کوچک تان داشته باشد. در این صورت به دندانپزشک مراجعه کنید تا وضعیت این دندان ها مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

تشکر
سلام من دندون درد بدی دارم هر چه قرص مسکن با اسپره استفاده کردم تسکین نشد اگه برم دکتر باید باید بکشمش که دردش جای خود داره.خواهشا یه. اهنمایی کنید.تشکر
پاسخ:
دندان که خراب شده اول آخر باید پیش دکتر بروید دکتر ببینه تشخیص بده اینکه بکشه یا درست کنه.
الان هر کاری کنید دوباره درد میگره این روش ها برای اینکه نصف شب دسترسی به دکتر ندارید بتوانید آرام کنید
 تا صبح به دکتر مراجعه کنید
آرزو کنید اگه جهنمی هستید تو جهنم درد دندان نباشد
واقعا از لطف بیکرانتون ممنون.... ارزش معنوی کار شما غیر قابل وصفه....
پاسخ:
خواهش میکنم امیدوارم هیچ وقت دندان درد نگیرید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی