فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۵۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

راهنمای انتخاب و خرید لپ تاپ های جدید ویندوزی

در چند سال اخیر که اولترابوک ها بین کاربران محبوبیت زیادی به دست آورده بود، عده ای می گفتند عمر لپ تاپ ها دیگر به سر رسیده است، اما امروز می بینیم که این گونه نشد و تولید و فروش لپ تاپ ها همچنان ادامه دارد. ما در اینجا می خواهیم تعدادی از همین لپ تاپ های جدید بازار را با هم مقایسه کنیم تا شما بتوانید بهترین آنها را مطابق با بودجه و نیازهای خود انتخاب کنید.

بهترین دلیلی که ما در اینجا به لپ تاپ ها پرداخته ایم این است که آنها کارایی خیلی بهتری را در مقایسه با اولترابوک ها ارائه کرده و قیمت پایین تری دارند. لپ تاپ ها به دلیل انعطاف پذیری بیشتر از نظر سخت افزاری در مقابل پسرعموهای لاغر اندامشان، اولترابوک ها که از بسیاری نظر اسیر قید و بند مشخصات سخت افزاری تعیین شده از سوی اینتل هستند، قید و بندی بر دست و پا ندارند. البته با وجود قدرتمندتر بودن لپ تاپ ها، اولترابوک ها به دلیل زمان دوام شارژ دهی باتری نسبت به لپ تاپ ها مزیت دارند. در اینجا سعی کرده ایم برعکس همیشه که در راهنماهای خرید از دید تخصصی به لپ تاپ ها نگاه می کردیم، این بار از نگاه کاربران، آنها را بررسی کنیم. به همین منظور هشت مدل از لپ تاپ های جدید بازار را انتخاب کرده ایم که به صورت مختصر به معرفی و مقایسه آنها می پردازیم.

معضل کهنه ای که هر از چندگاهی سروصدای زیادی بین اهالی موسیقی به پا می کند. ماجرای قهر و آشتی خواننده ها و تهیه کننده هاست. در اکثر موارد ستاره های آسمان موسیقی بعد از اتمام قراردادشان تصمیم می گیرند دیگر با تهیه کننده قبلی کار نکنند و با شرکت یا شخص جدیدی وارد همکاری مشترک شوند اما آقایان تهیه کننده به این راحتی ها راضی به قطع همکاری نمی شوند و سعی می کنند هر طور شده خواننده را راضی یا حتی گاهی مجبور به ادامه همکاری کنند

به نظر شما یک تبلت خوب دارای چه مشخصاتی است؟ اصلا تابه حال برای خرید تبلت اقدام کرده اید؟ چنانچه خرید تبلت و مقایسه اطلاعات فنی تبلت ها را تجربه کرده باشید متوجه شده اید که تبلت ها اطلاعات فنی بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهند که همین افزایش اطلاعات موجب می شود بسیاری از کاربران هنگام مقایسه تبلت ها با یکدیگر با مشکلاتی مواجه شده و نتوانند تبلت مناسبی را برای خود انتخاب کنند. باتوجه به این مشکل تصمیم گرفتیم در مطلب این شماره کلیک، به پنج مورد از مهم ترین خصوصیات فنی تبلت ها که باید هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید، اشاره کنیم.


برای شما هم حتما پیش آمده که دستگاه کامپیوترتان بی دلیل یا بادلیل دچار مشکل شده باشد. در این وضعیت شما نمی دانید که بهتر است چه کاری انجام دهید و اینکه چگونه این مشکل را حل کنید آن هم در حال حاضر که نو کردن یک دستگاه کامپیوتر یا تعویض قطعات آن می تواند کلی خرج روی دستتان بگذارد. در این گزارش سعی می کنیم به برخی از کارهایی که می توانید بدون هیچ خرجی انجام دهید و جلوی مشکلات احتمالی یا از دست رفتن کامپیوترتان را بگیرید، اشاره کنیم. هرچند ممکن است برخی از این راه ها را بدانید، اما یادآوری آن می تواند در رفع مشکلات کامپیوتر به شما کمک کند.

ما گاهی یادمان می‌رود که بعضی از معمول‌ترین چیزهایی که روزانه از آنها استفاده کنیم، از اول وجود نداشته‌اند، گاهی هم تصور می‌کنیم که پشت سر بعضی از همین چیزهای معمول هیچ مخترع و گروه پژوهشی نبوده‌اند و آنها خود به خود به وجود آمده‌اند.

اتحادیه اروپا در جریان مراسم معرفی مخترعان برتر اروپایی در سال ۲۰۱۳، از مخترع USB، تقدیر کرد. در این مراسم که در آمستردام برگزار شد، شاهزاده بئاتریس و مایکل بارنیه -کمیسر بازار و خدمات داخلی اروپا- حضور داشتند

مخترع USB، یک مرد هندی به نام «اِیجِی بات» است، او رهبری گروهی را به عهده داشت که تلاش‌هایشان منجر به اختراع USB و رها شدن صدها میلیون نفر از سردرگمی در جریان اتصال تجهیزات جانبی مختلف به کامپیوترهایشان شد. ایجی بات به عنوان مخترع برتر کشورهای غیر اروپایی در این مراسم که پانصد مهمان داشت، شرکت کرده بود.

ممنوع الکار

زهرا عاملی، مجری و ترانه سرای کشورمان است که طی سال های گذشته با خواننده های مطرحی چون سیروان خسروی، مهدی یراحی و ... همکاری داشته است. او این روزها زندگی مشترک خود را آغاز کرده و به قول خودش با یک مرد با حال ازدواج کرده است.

خانم عاملی بیش از یک سال است که در تلویزیون ممنوع الکار است و نمی تواند به عنوان مجری فعالیت داشته باشد، به همین دلیل تمام تمرکزش را روی ترانه نویسی معطوف کرده است


علی کریمی در آستانه پیوستن به تیم فوتبال تراکتورسازی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس که برای ماندن در این تیم برای سال بعد با مسئولان این باشگاه به مشکل برخورده است، روز چهارشنبه مذاکرات جدی با مدیران باشگاه تراکتورسازی انجام داده و به توافقاتی دست پیدا کرده است

در خبری که ایسنا آن را منتشر کرده آمده است:کریمی در این مذاکرات با تبریزی ها به توافق مالی دست پیدا کرده است و به احتمال فراوان روز پنجشنبه انتقالش به این تیم نهایی می شود.

از تبریز خبر می رسد که تیم تحت هدایت مجید جلالی به دنبال ستاره های دیگری هم هست. جواد نکونام که او هم برای ماندن در استقلال وضعیت نامشخصی دارد صحبت هایی با تراکتورسازی انجام داده است و باید دید نتیجه این مذاکرات چگونه می شود. خبر آنلاین