فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

جام جهانی

لیگ روسیه کم کم به روزهای پایانی خود می رسد و تیم روبین کازان در بین ۵ تیم بالای جدول قرار گرفته از همین رو گفت وگویی با علیرضا حقیقی سنگربان جوان تیم فوتبال روبین کازان در خصوص آخرین شرایطش و فصل گذشته و شرایط تیم ملی انجام دادیم که در زیر می خوانید:

فارس: ابتدا از آخرین وضعیت خودت در روسیه بگو؟
خدا را شکر هر روز که می گذرد بهتر و امیدوارتر رو به جلو حرکت می کنم، در حال حاضر هم اگر اشتباه نکنم در رده پنجم جدول هستیم و باید برای رسیدن به بالای جدول یک دیدار حساس را انجام دهیم، ۳ امتیاز این بازی می تواند برای روبین کازان بسیار حیاتی باشد.

فارس: پس لیگ روسیه هنوز تمام نشده است؟

خیر، یک هفته حساس را پیش رو داریم و یکشنبه باید در یک بازی حساس به مصاف حریف برویم ما اگر این بازی را ببریم تا رده سوم جدول بالا می آییم و در یوفاکاپ حضورمان در سال آینده قطعی است اما اگر ببازیم یا مساوی کنیم شاید کارمان به حرف و حدیث بکشد البته اگر ببازیم به احتمال خیلی فراوان صعودمان به یوفاکاپ منتفی می شود اما اگر ببریم همه چیز درست خواهد شد و خودمان تکلیفمان را روشن می کنیم. البته تا تیم ششم در یوفاکاپ شرکت می کنند که مسئولان روبین کازان هم دوست ندارند فصل آینده در این جام غایب باشند.

فارس: آیا دوست داری از نیمکت نشینی ات هم بپرسیم؟

چرا که نه، من ۵ الی ۶ بازی است که در لیست ۱۸ نفر روبین کازان قرار گرفته ام و خودم را کم کم به شرایط ایده آل رساندم، من دروازه بان اهل کشور لیتوانی را نیمکت نشین کردم. این دروازه بان در تیم ملی کشورش هم عضویت دارد اما دروازه بان اصلی مان که یک دقیقه هم از ترکیب روبین کازان پیرون نمانده هنوز پشت سر نگذاشته ام ولی باز هم خوشحالم که در لیست ۱۸ نفره قرار گرفتم.

فارس: اما همین که بازی نمی کنی، خوب نیست.

کار سخت است، من تازه با سعی و تلاش شبانه روزی و تمرینات مستمر تکانی خوردم. همان موقع هم که از لیست ۱۸ نفره بیرون بودم پا پس نکشیدم و با انگیزه تر تمرین کردم. کار ساده ای نیست که در ترکیب ۱۸ نفره روبین کازان قرار بگیری شاید برخی ها الان بگویند حضورش را در ترکیب ۱۸ نفره می خواهد بزرگ کند که اصلاً اینطور نیست، ای کاش می دیدید که چطور وارد لیست ۱۸ نفره شدم.

فارس: اما در ترکیب اصلی قرار نگرفتی؟

بله، متأسفانه بد موقع وارد لیست ۱۸ نفره شدم اواخر لیگ بود. اگر یک مقدار زودتر و حداقل وسط بازی ها وارد لیست ۱۸ نفره می شدم شک ندارم می توانستم به ترکیب اصلی هم برسم اما واقعاً دروزاه بان ما هم خیلی قلدر کار کرد و این فرصت را از من گرفت، همین رقابت در کازان خیلی به من کمک کرد. الان هم یک بازی مانده و خیلی دوست دارم که با پیروزی راهی مسابقات اروپایی شویم.

فارس: هنوز هم پشیمان نیستی؟

خیر، شاید خیلی ها بگویند برای کازان بازی نکردم، شاید یک دقیقه بازی نکرده باشم اما به اندازه هزاران ساعت و صدها روز تجربه کسب کردم و راضی هستم، سعی کردم از بهترین فرصت ها در کشوری که مهد تمدن دروازه بان های بزرگ است، بیاموزم و همین که در سال اول در روبین کازان عضویت داشتم و با مربیان بسیار خوب و حرفه ای کار کردم برایم خوب بود. اما دوست داشتم برای این تیم بازی کنم ولی نشد. هرگز ناامید نمی شوم و مطمئن باشید بیشتر از گذشته و صدها برابر تلاش می کنم چون باید به هدف اصلی و بزرگ ترم برسم.

فارس: در روبین کازان می مانی؟

اگر قرار باشد شرایط همین طور باشد خیر، چون دوست دارم در این تیم بیشتر بازی کنم، چند روز قبل با مسئولان روبین کازان صحبت کردم و خیلی بی پرده و واضح به من گفتند که نمی گذاریم از این تیم بروی مگر اینکه قرضی بخواهی به تیمی بروی که ما هم در جریان شرایط آن تیم باشیم.

فارس: آیا تیمی با تو صحبتی داشته است؟


مدنظر دو یا سه تیم هستم ولی هیچ چیز معلوم نیست، فعلاً تمام فکرم را به بازی آخر معطوف کرده ام تا سر فرصت و با مشاوره گرفتن از دوستان بسیار خوبم در کازان بهترین تصمیم را بگیرم. نباید عجله کنم و سعی می کنم تیمی را انتخاب کنم که در مسابقات اروپایی باشم. عجله ندارم و باید بهترین تصمیم ها را در این شرایط حساس بگیرم.

فارس: به ایران برمی گردی؟

در روسیه این طور نیست که به تو بگویند باید این کار را انجام دهی یا ندهی یا هر تیمی که ما بگوییم باید بروی، اصلاً این طور نیست ولی با توجه به حضورم در فوتبال روسیه و اروپا و تجاربی که کسب کردم برگشتنم به ایران دور از ذهن است. به سختی به عنوان نماینده آسیا به فوتبال اروپا آمدم و به فکر برگشتن نیستم، می خواهم هر روز با فوتبال اروپا و ایده هایش آشنا شوم و امیدوارم که بتوانم انتخابی درست داشته باشم چون خوشبختانه شرایطم خوب است و خیلی از مسائل است که نمی خواهم زیاد درباره اش صحبت کنم و ان شاءالله در عمل تمام اتفاق ها را خواهند دید.

فارس: پس احتمال این وجود دارد که در لیگ روسیه بمانی؟

همه چیز دست خداست، تصمیم گیری سخت است اما بعد از یک سال تجربه و حضور در فوتبال خوب و جاندار روسیه می خواهم از این تجربه ام بهترین استفاده را ببرم، عجله نمی کنم و پس از این یک بازی سعی می کنم بهترین تصمیم ها را بگیرم. سال سختی را پشت سر گذاشتم اما خیلی چیزها یاد گرفتم و خوشبختانه هم برای من خوب بود، هم برای پرسپولیس و فوتبال ایران.

فارس: نظرت در مورد خط خوردنت از تیم ملی چیست؟

فوتبال بالا و پایین دارد، یک روز در تیم ملی بودم و حالا نیستم. ایرادی ندارد، خواست خدا بود که در لیست کی روش نباشم و با کمال میل به این تصمیم احترام می گذارم. ان شاءالله تیم ملی با حقیقی و یا بدون حقیقی به جام جهانی برود چون فوتبال ما اگر به جام جهانی نرود دچار ضرر های جبران ناپذیری خواهد شد و حیف است این مردم فوتبال ایران را در جام جهانی برزیل نبینند.

فارس: در پایان اگر حرفی داری بگو؟

از خداحافظی مهدی مهدوی کیا بسیار ناراحت شدم، مخصوصاً از شرایطی که برای روز خداحافظی او پیش آمد. مهدوی کیا اسطوره ای تمام نشدنی برای فوتبال ایران است و در لیگ بسیار سخت و حساسی مثل آلمان بازی کرده و من می دانم که او چقدر سختی کشیده تا در هامبورگ بازیکن ثابت شود. ان شاءالله یک بازی خداحافظی خوب و در شأن او برای برگزار کنند چون لیاقت مهدوی کیا بالاتر از این حرف هاست. همچنین به علی دایی هم بابت حضورش در پرسپولیس تبریک می گویم و من مطمئنم قرمزپوشان با دایی موفق خواهند شد، خیلی دوست دارم برای تیم دایی بازی کنم ولی متأسفانه امکان پذیر نیست. علی آقا همیشه خودش را در عمل ثابت کرده است (می خندد) .

خبرگزارى فارس



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی