فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

فوتبال ایران


بر اساس رده بندی منتشر شده از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، فوتبال ایران با ۱۰ پله سقوط در جایگاه شصت و هفتم جهان ایستاد و در میان تیم های آسیایی هم به رده پنجم سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جدیدترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال مربوط به ماه ژوئن است که امروز پنجشنبه منتشر شد. در رده بندی منتشر شده، فوتبال ایران که سه شنبه گذشته در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ موفق به شکست قطر شد، با ۱۰ پله سقوط مواجه شده است.

بر این اساس فوتبال ایران در میان ۲۰۷ کشور حاضر در رنکینگ فیفا، با ۵۰۶ امتیاز جایگاه شصت و هفتم را به خود اختصاص داده و در جایگاهی برابر با بلاروس قرار گرفته است که در این ماه دو پله صعود داشته است.

جایگاه فوتبال ایران در میان تیم های آسیایی هم تغییر کرده و از رده چهارم و به رده پنجم سقوط کرده است. در میان تیم های آسیایی ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ازبکستان در رده های اول تا چهارم قرار دارند.

در این میان ژاپنی ها دو پله سقوط داشته و با ۷۶۵ امتیاز در رده سی و دوم ایستاده اند. کره جنوبی هم با دو پله صعود و کسب ۶۶۶ امتیاز در رده چهلم جهان قرار گرفته است. جایگاه استرالیا هم تغییری نکرده طوریکه فوتبال این کشور با ۶۱۹ امتیاز همچنان در رده چهل و هفتم است. این در حالی است که ازبکستان در رده بندی جدید منتشر شده با هشت پله صعود و ۵۵۰ امتیاز جایگاه پنجاه و هشتم را به خود اختصاص داده است.

بر پایه این گزارش، در رده بندی جدید فیفا اسپانیا همچنان صدرنشین است. آلمان، آرژانتین و کرواسی هم بدون تغییر جایگاه همچنان در رده های دوم تا چهارم قرار دارند. رده بندی ده تیم برتر جهان بر اساس رنکینگ جدید فیفا به شرح زیر است:

۱ سپانیا ۱۶۱۴ امتیاز (بدون تغییر)

۲ آلمان ۱۴۱۶ امتیاز (بدون تغییر)

۳ آرژانتین ۱۲۸۷ امتیاز (بدون تغییر)

۴ کرواسی ۱۲۲۲ امتیاز (بدون تغییر)

۵ هلند ۱۱۵۸ امتیاز (یک پله صعود)

۶ پرتغال ۱۱۳۷ امتیاز (یک پله سقوط)

۷ کلمبیا ۱۱۲۳ امتیاز (یک پله سقوط)

۸ ایتالیا ۱۰۹۷ امتیاز (بدون تغییر)

۹ انگلیس ۱۰۹۵ امتیاز (یک پله سقوط)

۱۰ اکوادور ۱۰۶۶ امتیاز (بدون تغییر)


خبرگزارى مهر


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی