فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات



بتازگی گروهی به نام NoPhone team از تلفن همراهی با همین نام رونمایی کرده‌ که به ادعای سازندگانش امن‌ترین تلفن همراه تولید شده تا امروز است.

تلفن عجیب نوفون اشکالاتی نیز دارد. این تلفن همراه صفحه نمایش ندارد، به اینترنت وصل نمی‌شود و حتی امکان مکالمه تلفنی نیز با آن امکان‌پذیر نیست.

در واقع این دستگاه که یک شوخی با دنیای فناوری امروزی است، یک بدنه 9/4 اینچی و یک صفحه صیقلی در پشت دارد که می‌تواند کار آینه را برای شما انجام دهد. سازندگان این دستگاه که با هدف برنده‌شدن جایزه 5000 دلاری مسابقه کیک‌استار محصولشان را معرفی کرده‌اند، می‌گویند این دستگاه نشان می‌دهد اگر روزی تلفن همراه خود را گم کردید یا شارژ آن تمام شد، چندان جای نگرانی وجود ندارد، زیرا این دستگاه هیچ کار خاصی برای شما انجام نمی‌دهد که نگران آن باشید. پیام این گروه از ساختن چنین دستگاهی، کنایه به وابستگی روزمره و حیاتی مردم به تلفن‌های همراهشان است که به‌نوعی زندگی را به حالت ماشینی درآورده است. دستگاه نوفون در بیشتر رقابت‌ها مانند عمر باتری، مقاومت در برابر ضربه و همچنین امنیت اطلاعات در صدر جدول ایستاده است.

روزنامه جام جم

نظرات (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام ***************** دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی