فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


اگر از دوست داران دنیای تکنولوژی باشید، به‌طور حتم با اسمارت فون‌هایی که دوربین چرخان دارند آشنا هستید، اسمارت فون‌هایی نظیر Oppo N3. در اغلب این نوع اسمارت فون‌ها بخش زیادی از قسمت بالای گوشی به همراه دوربین می‌چرخد که در کل زیبایی زیادی ندارد و نکته مهم اینکه اغلب بر روی سیستم عامل اندروید هستند و کمتر چنین دستگاهی را در سیستم عامل ویندوز فون می‌بینیم.

اما طراحان موبایل یک کانسپت بسیار زیبا و جدید را منتشر کرده‌اند که نشان از یک اسمارت فون با دوربین چرخان و سیستم عامل ویندوز فون دارد و بخش دوربین آن نیز بسیار زیبا طراحی شده است.

این گوشی که Spinner نام دارد دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی است که بدنه آن بیشتر از آلومینیوم ساخته شده و در قسمت راست بخش بالایی خود یک دوربین چرخان دارد که بسیار کوچک است و از طراحی ظریفی بهره می‌برد. ضخامت کلی دستگاه نیز در حدود 7 میلی متر است که نشان می‌دهد با یک اسمارت فون باریک اندام رو به رو هستیم.

بخش پشتی دستگاه دارای یک فلش LED برای عکاسی در شب است که با چرخاندن دوربین می‌توان به آن دسترسی داشت.



اگرچه اغلب کانسپت‌ها و یا طرح‌های مفهومی در سطح ایده می‌مانند و قدم به خط تولید نمی‌گذارند اما امکان دارد این اسمارت فون زیبا روزی تولید و روانه بازار شود. آیا شما یک اسمارت فون با دوربین چرخان را دوست دارید؟


منبع: آی‌تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی