فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


کم کم به زمانی از سال می‌رسیم که اغلب کمپانی‌ها، پرچم‌داران جدیدشان را برای معرفی آماده می‌کنند و همانند همیشه بازار شایعات داغ است. پروژه صفر سامسونگ که احتمال می‌رود مربوط به ساخت گلکسی S6 باشد دو معنی برای سامسونگ و کاربران دارد. یک اینکه سامسونگ سعی می‌کند این محصول را با طراحی متفاوت‌تری نسبت به گذشته معرفی کند و دیگر اینکه چون گلکسی S5 نتوانست فروش خوبی همچون گلکسی S4 و گلکسی S3 به دست آورد، سامسونگ سعی خواهد کرد تا محصولی پر فروش و دوست داشتنی را روانه بازار کند.

چندی پیش سامسونگ در زمان معرفی گلکسی نوت 4، یک نسخه دیگر و متفاوت این محصول را با نام گلکسی نوت اج معرفی کرد که دارای صفحه نمایش خمیده (در سمت راست دستگاه) بود. احتمال می‌رود سامسونگ یک محصول دیگر با صفحه نمایش خمیده را در کنار گلکسی S6 معرفی کند که گلکسی S6 Edge نام خواهد داشت.

وب‌سایت سم‌موبایل تایید کرده است که نام پرچم‌دار بعدی کمپانی سامسونگ گلکسی S6 خواهد بود که از یک صفحه نمایش با رزولوشن Quad HD بهره خواهد برد. یک پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی از نوع اگزینوس 7420 و یا اسنپ دراگون 810 نیز وظیفه پردازش‌های این دستگاه را برعهده خواهد داشت. دوربین اصلی این محصول 16 یا 20 مگاپیکسلی و در دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین کاربر می‌تواند اطلاعات خود را در حافظه‌های 32/64/128 گیگابایتی دستگاه ذخیره نماید.

منبع: آی‌تی رسان


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی