فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات



گلکسی A7 یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ است که در رده اسمارت فون‌های میان رده به بالا قرار می‌گیرد! این محصول، با داشتن مشخصات و سخت افزاری مناسب، بدنه‌ای باریک و البته فلزی آینده‌ای خوب را در بازار برای خود ترسیم کرده است.

اما تازه‌ترین اطلاعات از این اسمارت فون به تازگی در یک بروشور منتشر شده است که تکلیف همه را با آن مشخص می‌کند. اما به جز این محصول، اطلاعاتی در خصوص دستگاه جدیدی از سامسونگ نیز منتشر شده است: گلکسی Grand Max نام این دستگاه است.

اول به A7 نگاهی می‌کنیم. این محصول در سه مدل وارد بازار می‌شود. A700S ،SM-A700K و SM-A700L! سایر اطلاعاتی که در این بروشور دیده می‌شود عبارت‌اند از:

سیستم عامل: اندروید 4.4.4
بدنه: ضخامت 6.3 میلی‌متر و 140 گرم وزن
نمایشگر: 5.3 اینچ وضوح FHD همراه با فناوری Super AMOLED
رم: 2 گیگابایت
حافظه داخلی: 16 گیگابایت همراه با اسلات کارت حافظه
دوربین: 13 مگا پیکسل در عقب و 5 مگا پیکسل در جلو
باتری: 2500 میلی‌آمپر
ارتباطات: LTE-Volte-Wi-Fi-Bluetooth ،GPS

خب این مشخصات نشان از یک دستگاه قدرتمند دارد. شاید تنها نقص این محصول را می‌توان عدم وجود اندروید 5 دانست که با توجه به عرضه آن، احتمالا سامسونگ این به‌روزرسانی را برای این محصول قرار خواهد داد.

اما محصول خوب دیگر این کمپانی کره‌ای یعنی Galaxy Grand Max با مشخصات معمول‌تر و بدنه‌ای پلاستیکی عرضه می‌شود. باوجود این که کلمه Max بر روی این محصول قرار گرفته است، اما مشخصات این دستگاه چیز دیگری را نشان می‌دهد. وجود یک صفحه نمایش 5.24 اینچی همراه با وضوح HD، پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه با شیار کارت حافظه، نشان از یک محصول متوسط دارد. ضخامت این محصول نیز 7.9 میلی‌متر بوده که چندان باریک به نظر نمی‌آید.

بدین ترتیب، به نظر می‌رسد A7 هیبت و عظمت بیشتری نسبت به برادرش داشته باشد.


قیمت سامسونگ Galaxy E7  : 1,160,000 تا 1,300,000 تومان


منبع: آی‌تی رسان

نظرات (۱)

اگه میشه قیمتش را هم بزارین باتشکر
پاسخ:
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی