فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

مجید خراط ها

مجید خراط ها اگرچه سبک خاصی را در موسیقی دنبال می کند اما توانسته طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. طرفدارانی که به او لقب سلطان احساس! داده اند و در فضای مجازی و سایت های موسیقی با قدرت و تعصب خاصی از خواننده محبوب خود دفاع می کنند. اولین آلبوم مجاز آقای خراط ها اواخر سال گذشته منتشر شد و با فاصله کمی توانست اولین کنسرت خود را هم در سال میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کند.

خراط ها که سال گذشته با انتشار آلبوم و همچنین برگزاری کنسرتش خبرساز شده بود. امسال را خیلی بی سر و صدا و چراغ خاموش آغاز کرده. به همین دلیل به سراغ مجید رفتیم و از فعالیت های این روزهایش، آلبوم جدید و کنسرت هایش پرسیدیم:

طرفدارهایت مشتاقانه منتظرند تا خبرهای مربوط به آلبوم بعدی را بشنوند، چه خبر از آلبوم بعدی؟

هنوز عرق آلبوم اول خشک نشده اماخ داریم کارهای مربوط به آلبوم بعدی را انجام می دهیم.

راستش از آنجایی که شرکت مجوز گیرنده و پخش کننده آلبوم اول خیلی ما را اذیت کردند. یک مقدار بی انگیزه شده ایم اما ان شاءالله به زودی و طی یک ماه آینده آهنگ های جدیدی را به عنوان تک تراک منتشر خواهم کرد و ان شاءالله به موازات آن کارهای مربوط به آلبوم جدید را هم انجام خواهیم داد

زمان انتشار آلبوم بعدی مشخص هست؟


معمولا نمی توان زمان دقیقی برای انتشار آلبوم ها مشخص کرد. حتی در دقیقه ۹۰ هم نمی توان اظهار نظر دقیقی در مورد زمان انتشار آلبوم داشت. آلبوم جدید من مراحل تولید را طی می کند و هنوز نمی توانم زمان مشخصی برای انتشار آلبوم بعدی اعلام کنم.

به مشکلاتی که در آلبوم اول بود اشاره کردی، در این مورد بیشتر برایمان بگو.

تقریبا هیچ یک از کسانی که در آلبوم با من همکاری داشتند، به تعهدات خود عمل نکردند!

این تعهدات چه بوده؟

هم از نظر نوع و هم از نظر زمان پخش مشکلاتی وجود داشت. البته من کارهایم را از طریق قانونی و در دادگاه تا حدودی پیش برده ام اما ماجرا به این شکل نیست که بگوییم قصد و غرضی در میان بوده است. برداشتی که من از حرف این شرکت ها داشتم طوری بود که فکر می کردم همه چیز صادقانه است و همان حرف های شفاهی کافی است اما از قرار معلوم این حرف ها به همه زده می شود و در نهایت به شکل دیگری عمل می شود.

مشکلت با شرکت ایران گام است؟

من مشکلی با این شرکت ندارم و هیچ یک از عوامل این گروه را هم تا امروز ندیده ام. با وجود اینکه روی آلبوم اسم این شرکت به عنوان تهیه کننده نوشته شده، ایران گام تهیه کننده آلبوم من نبود و شخص دیگری تهیه آلبوم من را برعهده داشته است.

در آلبوم بعدی هم قصد داری همه کارهای آلبوم اعم از ترانه و ملودی را خودت انجام دهی؟

ترانه ها به صورت پیوسته کار خودم است و برای اینکهاز فضای محتوایی کار خودم فاصله نگیرم، ساخت ملودی ها را هم خودم برعهده دارم اما اگر ببینم دوستانی هستند که تنظیم و میکس و مستر را بهتر از من انجام می دهند، حتما این همکاری را انجام خواهم داد. این تست را در تک تراک ها انجام خواهم داد و اگر جواب مثبتی از آن دریافت کردم، در آلبوم هم این تجربه را تکرار و در بخش میکس و مستر و تنظیم از دوستان دیگر استفاده خواهم کرد.

انتقادی که به تو می شود این است که اغلب آهنگ هایت غمگین و در بعضی موارد شبیه به مرثیه است، این روند را در آلبوم بعدی هم ادامه خواهی داد؟

سلیقه ها متفاوت است. اتفاقا یکی از تعریف و تمجیدهایی که از من می شود هم همین موضوعی است که تو می گویی! من مثل همه خواننده هایی که در دنیا فعالیت دارند. یک کاراکتر خاص را دنبال می کنم. ما هیچ وقت نمی بینیم خواننده ای مثل ادل بیاید و برای جذب مخاطب بیشتر یک آهنگ شش و هشت بخواند. هر کسی کاراکتر خودش را دارد. من تلاشی برای غمگین خواندن و ساخت آهنگ های غمگین ندارم اما فکر می کنم در این کار توانایی بیشتری دارم و کاراکترم به این ژانر از موسیقی نزدیکتر است.

یعنی ترجیح می دهی همین مخاطبان فعلی ات را راضی نگه داری؟

تلاشم را می کنم تا با حفظ مخاطبان فعلی، مخاطبان جدیدی هم به جمع مخاطبانم اضافه کنم اما نه به هر قیمتی!

بعد از انتشار آلبوم اول پیش بینی می شد اجراهای زیادی در تهران داشته باشی اما فقط یک اجرا در تهران داشتی ...

در این مدت کنسرت های زیادی در شهرهای دیگر داشته ام. چون قرارداد این کنسرت ها از قبل بسته شده بود، به نوعی در عمل انجام شده قرار گرفته بودیم و به همین دلیل فرصت اجرای کنسرت در تهران عملا از دست رفته بود. امیدوارم بعد از انتخابات و در اولین فرصت نور کنسرت تهران و کرج را برگزار کنیم.

روزنامه تماشا



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی