فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات

اخبار گوشی های جدید - ترفند های آندورید - آموزش - تبلت

فناوری اطلاعات
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


با این‌که در ماه‌های اخیر در خبرها آمده بود از خود مدیران شرکت کانادایی بلک‌بری شنیده شده بود، این شرکت قصد دارد فعالیت موبایلی خود را کاهش دهد. با این حال سرانجام بلک‌بری خوشنام در امنیت، تصمیم گرفت بار دیگر پای خود را به بازار تلفن‌های‌همراه باز کند.

این محصول جدید که BlackBerry Classic نام دارد، همان‌طور که از نامش پیداست با طراحی خاص شما را یاد نسل‌های پیشین تلفن‌های‌همراه بلک‌بری می‌اندازد. دلیل اصلی این شباهت نیز صفحه‌کلید فیزیکی این دستگاه است که به‌رسم همیشگی بلک‌بری تمام حروف انگلیسی را روی خود جا داده است.

کلاسیک از یک نمایشگر لمسی مربع 3.5 اینچی با رزولوشن 720 در 720 پیکسل بهره می‌برد که بالای صفحه‌کلید قرار گرفته است. یک پردازنده کوالکام و دو گیگابایت رم وظیفه پردازش این تلفن‌همراه را به عهده دارد. در جلو و پشت این دستگاه نیز به‌ترتیب دوربین‌ دو و هشت مگاپیکسلی جا داده شده است.

این محصول که با قیمت 499 دلار عرضه شده، به‌گفته مدیرعامل بلک‌بری، جان چن، جامعه هدف اصلی‌اش، کارمندان و افرادی است که برای کارهای اداری و پاسخ دادن به ایمیل‌هایشان از تلفن‌همراه استفاده می‌کنند و چندان میانه خوبی با صفحه‌لمسی ندارند. بلک‌بری کلاسیک از آخرین نسخه سیستم‌عامل این شرکت یعنی بلک‌بری او‌اس10 استفاده می‌کند و قابلیت پشتیبانی از بعضی اپلیکیشن‌های اندروید را نیز دارد.

منبع: جام جم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی